Skip to main content

Als ik de grens van Nederland passeer heb ik geen internet meer. Ook niet na 2 dagen. Ik ben hiervoor naar verschillende telefoonwinkels geweest Zij constateren dat alle knoppen goed staan en hebben er verder geen antwoord op. De enige oplossing is om de telefoon uit te schakelen en hem daarna opnieuw op te starten. dan maakt hij gelijk kontakt met een buitenlandse provider. Weer terug in Nederland het zelfde verhaal. Uitzetten en opnieuw opstarten, want ook dan maakt hij geen automatisch kontakt met KPN. Mijn toestel is een Samsung A70. Waar ligt het probleem?

Hallo @Elhans 

Het probleem ligt dan toch bij jouw telefoon. Want duizenden andere klanten hebben dit probleem niet. 

Als dit probleem onoverkomelijk is, dan zou ik ermee teruggaan naar de winkel. En anders dan inderdaad maar even opnieuw opstarten na het passeren van de grens. Dat is ook niet zo groot probleem, toch?


Beste @Elhans, welkom! Ik verwacht inderdaad ook dat er dan toch iets met jouw telefoon aan de hand is: we hebben hier, voor zover ik weet, geen andere meldingen over binnen gekregen. Niettemin kan ik me voorstellen dat dit wel vervelend is. Je zou eens kunnen proberen of je een toestel kunt lenen en die dan gebruiken. Zo sluiten we uit of het wel of niet aan jouw toestel ligt. Je zou dan eventueel je toestel ter reparatie op kunnen sturen, dat doe je inderdaad via de KPN winkel.Â