Skip to main content

Ik ben nu in Zuid-Afrika en heb opeens geen internet meer. Ik zit nu op wifi om deze post te kunnen maken. Ik gebruik wifi indien mogelijk en zet 'm op internet als ik onderweg weg. Ben nu in Hartbeespoort. Toestel al uit- en opnieuw aangezet. Roaming aan en automatische selectie. Ook handmatige selectie geprobeerd en andere providers gekozen. Niets helpt. Ik heb hiervoor speciaal een extra buitenland bundel gekocht, voor ca. 40 euro. Dus hier ben ik niet blij mee.

 

 

 

 

 

Hoi @Rotu, welkom. 

Zuid-Afrika, gaaf zeg. Alleen wel onhandig als je geen internet hebt onderweg.  Je hebt al veel opties geprobeerd, maar zonder oplossing helaas. Ook alle tips uit het buitenland topic doorgenomen? 

Helpt dat niet, wil je dan jouw profiel voorzien van gegevens. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik eens mee naar de aansluiting. Want het heeft wel al gewerkt? Of nog helemaal niet?


Beste Bart_Z, ik heb de instelling van mijn toestel nu handmatig op uitsluitend 2G/3G gezet ipv 2G/3G/4G/5G (daar staat ie standaard op). En de optie "voorkeur voor 4G" uitgezet. En nu werkt internet weer, dank!


Gelukkig, daar ben ik blij om. Bedankt voor het delen en nog een fijne tijd gewenst daar.