Skip to main content

Hallo, Sinds 3 dagen heb ik geen internetverbinding meer op mijn mobiel. deze functioneerde eerst wel feilloos. De wifi doet het wel. Ik weet niet wat er gebeurd is dat hij het niet meer doet. Ik heb ook geen nieuwe app o.d. geïnstalleerd. Ik heb het stappenplan van KPN gevolgd, echter bij de toegangspunten zou ik SIM 1 moeten invullen cq. aanvinken. Dit gaat niet. Hier staat standaard Telfort Internet. SIM 1 staat ook nergens te bekennen om deze aan te vinken. Als ik verder ga met het stappenplan en een een nieuw toegangspunt wil toevoegen dan kom ik in een submenu terecht en daar kan ik wel alles invullen, doch als ik dit alles heb gedaan en terugkeer naar het hoofdmenu, staat nog steeds Telfort internet. Na het gehele stappenplan te hebben doorlopen, kan ik nog steeds niet internetten via de data, wel via Wifi. Ik heb via de toestelhulp ook andere S20 types gekozen, doch ook hier struikelde ik over de SIM 1. Wat mij wel opviel is dat bij de toestelhulp wel de G981B stond en niet de G981B/DS. Of dit verschil maakt? Wie kan mij helpen? Ik kon ook geen chatfunctie vinden op de site van KPN om met hun in contact te komen. Alvast bedankt voor jullie hulp!

 

 


Welkom op ons forum, @Winnie Meijers! Goed dat je ons gevonden hebt. Wat raar dat je sinds vier dagen problemen met jouw mobiele data verbinding ervaart. Ik lees dat je al geprobeerd hebt om het online stappenplan Geen of beperkt internet op je telefoon? te doorlopen, helaas zonder succes. Ik kijk graag of ik je verder kan helpen.Om uit te sluiten of het probleem in jouw toestel of in jouw simkaart zit, wil ik je vragen een zogenaamde kruistest uit te voeren. Hierbij ruil je twee simkaarten van twee toestellen om. Als je jouw simkaart in een ander toestel stopt, ervaar je in dat toestel dan problemen? En als je een andere simkaart in jouw toestel stopt, heb je dan nog steeds problemen jouw toestel?


Denise, dankjewel. Het ligt aan mijn simkaart...een nieuwe is al besteld en is onderweg! Groetjes Winnie 


Wat fijn om te lezen dat er een nieuwe simkaart onderweg is. :blush:  Hopelijk is hiermee het probleem opgelost!