Skip to main content

dag mensen,

 

Ik had een sms verstuurd naar 1266 met de vraag voor 2 Gig met.het volgende voordeel 2000 aan. Data roaming is aan en in mijnkpn word het ook vermeld als ( buiten eu 2000 mb ).

Het gaat trouwens om het land Brazilië . En volgens de website zou 2000 mb gewoon moeten werken . Wat zou de reden kunnen zijn dat het niet werkt bij mij ? 

100 mb werkt trouwens wel . Heb mijn telefoon meerdere malen aan/uitgedaan . De telefoon waar het om gaat is een Oppo Reno 10 .

 

hoop dat ik zo spoedig mogelijk antwoord ontvang.

alvast bedankt .

Ruru

Welkom op de community @Rurujoz. Brazilië is een mooie bestemming! Welke buiten de EU bundel heb je precies aangevraagd? Er is een Voordeelland-bundel en een SuperVoordeelland-bundel, beide hebben ze een optie met 2000 MB. In Brazilië is de Voordeelland-bundel van toepassing, als je de andere hebt geactiveerd werkt die niet. Kan je kijken welke je precies hebt aangezet?

 

Voor welke bundels je waar kunt gebruiken kan je deze pagina op onze website gebruiken: kpn.com/buitenland.


Goedemiddag ,

 

Blijkt dus dat ik "voordeel data 2000 aan" voor een activering voor de Voordeelland- bundel had moeten schrijven in plaats van "voordeel 2000 aan" voor de  SuperVoordeelland-bundel

Het woordje data is dus het verschil tussen de 2.

Aangezien ik het niet kan gebruiken, lijkt mij dat er een mogelijkheid is dat het niet word bijgeschreven op mijn factuur.

Mvg


Dat ene woordje kan net het verschil maken inderdaad, is het met de andere bundel nu wel gelukt en werkt het?

De verkeerde bundel kan achteraf worden vergoed, als die bundel ongebruikt is. Je kunt dan contact met ons opnemen en dan kan die vergoed worden.


Ik heb geen ander bundel meer aangevraagd . Maar ik weet het nu wel voor een ander keer.


Voor een volgende keer ben je goed voorbereid nu inderdaad. Als je weer thuis bent kan je ons bellen op 0800-0402, zodat de ongebruikte bundel vergoed kan worden.


Reageer