Skip to main content

Wij zitten momenteel met z’n 4-en in Italie met een Kpn abonnement. Onze jongste dochter met een Kids sim. Zij heeft als enige geen internet. Alle instellingen staan hetzelfde, toestel al aan en uit gezet en zij heeft genoeg MB’s. Lees op dit forum dat meerdere dit probleem hebben met een Kids sim. In de voorwaarden staat dat je dit abonnement wel kan gebruiken in het buitenland. Graag zie ik een oplossing hiervoor. 

Hallo @AJvdS, ik kan me voorstellen dat de jongste ook graag van internet gebruik wil maken. Zou je het forumprofiel in willen vullen en mij dan een seintje geven in dit topic? Dan zal ik naar een oplossing gaan kijken voor het internet. 


Goedemorgen, heb het forumprofiel ingevuld. 
 

Alvast bedankt. 


@Jeroen_dB 


Ik heb even een instelling gereset van de Kids Sim. Voor de zekerheid zou ik het toestel even herstarten. Overigens zie ik wel dat er gisteren data is gebruikt met het mobiele nummer. 


@Jeroen_dB  het klopt dat er gisteren data is verbruikt. Had handmatig van provider gewisseld en deze gaf heel kort 4g aan. Na ongeveer 2 minuten was het weer weg. Bedankt voor de instellingen reset. Tot nu toe heeft ze weer internet op haar telefoon. 👍