Skip to main content

Hallo ik heb een iphone 12 pro max en een hussel onbeperkt data abo ik heb in belgie en luxemburg geen mobiet internet !!! Frankrijk geen probleem .

wat kan er mis zijn ??

Goedemiddag @sjaak1965 en welkom hier op het KPN Forum!

 

Knap irritant dat je in België geen gebruik kon maken van je mobiele internet dus goed dat je hier melding van maakt. Ook in België zou je gewoon gebruik moeten kunnen maken van je mobiele internet, net als in Frankrijk. Wat soms wel eens wil helpen, is om je toestel eens uit -en aan te zetten zodat je toestel opnieuw verbinding maakt met de dichtstbijzijnde zendmast. Wat je anders ook nog kunt proberen, is om een ander mobiel netwerk te kiezen. In België zijn dat Orange, Proximus, Telenet en BICS. Had je dat al eens geprobeerd?


Hallo Jan Z 

Ik hen zo,n beetje alles al geprobeerd maar tot nu toe geen resultaat , ik heb nu portalmmm ingevuld bij APN  , morgen rijd ik weer door Belgie en can zal ik weer testen .

en anders ga ik naar een andere provider na 25 jaar KPN 


Het zou jammer zijn mocht je ons om deze reden verlaten want ik weet zeker dat hier een oplossing/verklaring voor is, geen enkel twijfel. Probeer morgen ook eens de mobiele netwerken die ik in mijn vorige bericht noemde! Ik zie je bevindingen in ieder geval graag tegemoet.


hallo Jan Z 

ik heb bij APN Portalmmm ingevuld en handmatig netwerk geselecteerd ,en had hierna weer mobiel internet in luxemburg en Belgie :thinking:  

KPN mag voorlopig weer blijven 


Dat is mooi om te lezen en bedankt voor het terugkoppelen @sjaak1965 :)