Skip to main content

Goedemorgen , ik heb al een paar dagen geen internet op mijn iphone 11 meer via 4G , ik heb wel data over en via Wifi kan ik ook op internet . Is er een pagina waar ik de iphone instellingen kan controleren?  

Hoi @Woldemar!
Ervaar je deze problemen nog steeds? Had je onze toestelhulp al bekeken? Toestelhulp Apple iPhone 11

 

7-9-22: Admin: hier is momenteel een bekend issue mee. Voor meer informatie kun je terecht in ons verzameltopic:

 


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het gelukt is. Anders hoor ik het graag!


Ik heb al weken misschien al anderhalve maand geen internet op m’n iphone 11, in de winkel geweest maar er is geen oplossing voor, niet blij mee 😡


@Wilier  Kijk even in dit topic. Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11 | KPN Community Zie daar de groengemarkeerde notities !


Hi,

 

Ik ben niet zo’n ervaren deelnemer op dit of andere forums maar zie alleen maar klachten van dezelfde strekking maar oplossingen zie ik niet, ik heb dit probleem nu al geruime tijd en dacht dat de oorzaak in het buitenland lag maar dat is niet zo, wat en wanneer wordt er aan gedaan, zo is mijn abonnement nutteloos kan er alleen maar mee bellen.


Klopt @Wilier Er wordt nog onderzocht waar de klachten vandaan komen. Dus meld je even in het topic door op de volgende link te klikken :  Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11 | KPN Community en lees daar het eerste bericht in het groen van alexandra.


Ik heb de netwerkinstellingen op m’n iPhone 11 hersteld en probleem lijkt opgelost, kijk het een paar dagen aan maar voor nu heb ik direct weer 4G als ik de wifi uitschakelt of buiten bereik van m’n wifi ben, happy.


@Wilier Kun je aangeven wat je precies in de netwerkinstellingen hebt hersteld, misschien hebben de andere met hetzelfde probleem ook wat aan je oplossing.


Instellingen - Algemeen - stel (apparaat) opnieuw in - Stel opnieuw in - Herstel netwerk instellingen daarna wachten tot IPhone opnieuw opstart, suc6