Skip to main content

Goedendag, ik zit in het buitenland en sms, internet en bellen werkt sinds twee dagen niet. Daarvoor had ik nergens last van (ook in het buitenland). Ik kan het nummer hierboven niet bellen (werkt niet). Kan een medewerker mijn abonnement resetten? Gr. Lonneke

@Lonneke1986Ā 

  • Controleer de instellingen. Verbindt handmatig met een ander netwerk in de lijst van beschikbare netwerken,
  • Zet de instellingen op alleen 3G. Het kan zijn dat 4G niet goed genoeg is op jullie locatie,
  • Test de simkaart in een ander toestel en een andere simkaart in dit toestel, hiermee kan je kijken of het ligt aan de simkaart of aan het toestel.

Bedankt voor je reactie Hans. We reizen van plek naar plek en ineens geeft hij volledig geen service meer. Een ander netwerk kiezen heeft niet geholpen. Ik kan alleen wijzigen van 5g naar 4g dat heeft ook niks gedaan. WiFi werkt wel gewoon.

Ā 


HalloĀ @Lonneke1986Ā zie mijn reactie in je andere topic over hetzelfde onderwerp.

Ā Ā 

Goedendag, ik zit in het buitenland en sms, internet en bellen werkt sinds twee dagen niet. Daarvoor had ik nergens last van (ook in het buitenland). Ik kan het nummer hierboven niet bellen (werkt niet). Kan een medewerker mijn abonnement resetten? Gr. Lonneke

Ā 

Ā 

HalloĀ @Lonneke1986Ā , je zou binnen je toestel bij de rubriek resetten de wifi, bluetooth en mobiel kunnen resetten, daarna je toestel herstarten en dan moet het meestal wel weel lukken.

Succes.

Ā 

*admin: link en quote toegevoegd


Het is opgelost door instellingen te resetten. Dank voor jullie hulp