Skip to main content

Ik heb een 0 GB abbonement dat dezelfde datum van de nieuwe periode heeft als die van mijn vriend. Hij deelt elke maand automatisch 50 GB met mij en deze ontvang ik ergens in de nacht. Toch heb ik die dag geen internet totdat ik vliegtuigmodus aan en uit heb gezet. Hij geeft wel de heletijd het 5G icoontje aan bovenin de statusbalk. 

Hallo @Maaikelink ,

Vervelend, maar ik ben bang dat dat aan jouw telefoon ligt. 
Gelukkig weet je hoe je dit probleem kunt omzeilen. 


@Noordzee Ik heb de iPhone 12 net twee jaar en bij mijn vorige provider had ik dit nooit. Ook niet in mijn eerste maand bij KPN toen ik nog een 3 GB abbonement had. Toen deed het internet het gewoon op de eerste dag van de maand. 

Ik heb toch het gevoel dat het ligt aan het feit dat ik de eerste paar uren in de nacht 0GB heb, totdat het moment dat de data automatisch met mij gedeeld wordt en dat dan toch het netwerk (of misschien mijn telefoon, maar daar wil ik niet direct vanuit gaan) het niet goed oppakt.


Beste @Maaikelink, welkom! Ik kan me voorstellen dat het je het vervelend vindt dat het niet automatisch lijkt te gaan. Deze feedback ga ik dan ook intern doorgeven. Voorlopig is het advies dan inderdaad toch even de vliegtuigmodus te gebruiken.Â