Skip to main content

Hier hetzelfde probleem, ik gebruik 1 sim. Vorige toestel (S9) was het opgelost door bellen met 4g aan te zetten, bij deze niet. 

Kpn, kom met een oplossing, dit ligt niet aan de toestellen, want er zijn er velen met dit probleem!!!

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

@Ouwedegberts Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je niet kunt bellen en kunt internetten tegelijk. 

Ik heb het getest met een S23 Ultra en hier lukt het wel om te bellen en internetten tegelijk. 

Ook heb ik online gezocht, maar kwam los van het topic waarin je eerder gereageerd had geen andere voorbeelden tegen. 

Zijn er meer mensen in je omgeving die dit probleem hebben? En heb je zelf dit probleem al vanaf het moment dat je het toestel hebt? 


@Ouwedegberts Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je niet kunt bellen en kunt internetten tegelijk. 

Ik heb het getest met een S23 Ultra en hier lukt het wel om te bellen en internetten tegelijk. 

Ook heb ik online gezocht, maar kwam los van het topic waarin je eerder gereageerd had geen andere voorbeelden tegen. 

Zijn er meer mensen in je omgeving die dit probleem hebben? En heb je zelf dit probleem al vanaf het moment dat je het toestel hebt? 

Hoi Rutger,

 

Bedankt voor het reageren. Inderdaad bij het nieuwe toestel waren de problemen er gelijk. 

Verschillende zaken geprobeerd,  oa netwerkinstellingen opnieuw ingesteld,  4g aan en uit, etc. Problemen met mijn vorige telefoon begonnen toen de 3g werd uitgezet in Nederland,  in het buitenland had ik toen geen problemen, maar dat bleek toen met de schuif "bellen via 4g" inschakelen te maken te hebben. 

Afgelopen week ben ik teruggeweest naar de kpn winkel. In eerste instantie zeiden ze mij dat bellen en internetten niet tegelijk kan. Dat heb ik weerlegd door bovenstaande verhaal, dat ik altijd kon bellen en bijvoorbeeld navigeren/ zaken op internet opzoeken. 

Uiteindelijk een nieuwe simkaart als laatste resort en dat blijkt te helpen. 

Mijn tip voor kpn: bij nieuwe toestellen ook een nieuwe simkaart leveren en personeel op de hoogte stellen van deze kwaal/ mogelijkheid dat je kan bellen en internetten tegelijkertijd. 

Nog een tip: het zou fijn zijn als je via klantenservice doorgeschakeld kan worden naar je kpn winkel (nu zijn ze helemaal niet telefonisch bereikbaar), dit, om afspraken die je met een medewerker van de winkel hebt gemaakt kunt overleggen als zaken anders lopen. Voor mensen die buiten een stad (of op grote afstand van een kpn winkel) wonen een rit te kunnen besparen!

Nogmaals bedankt voor je reactie, deze is opgelost!