Skip to main content
Antwoord

Geen IPv4 adres op TP-Link M7350 na simkaartwissel, alleen IPv6

• February 26, 2025
  • 3 reacties
  • 131 keer bekeken

Vandaag mijn nieuwe sim gekregen, en ja het is een 097 nummer voor in mijn TP-Link M7350.

Welke instelling ik ook probeer ik krijg geen IPv4 adres, alleen een v6 adres zelfs op portalmmm.nl welk een IPv4 only zou moeten zijn.
Iemand een idee hoe ik toch een IPv4 adres kan krijgen?

Alvast bedankt

Peter

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi Peter. Welkom op de community! Hier zijn een paar dingen die je kunt proberen:

1. Controleer de APN-instellingen
    Zorg ervoor dat je de juiste APN hebt ingesteld voor KPN. De standaard instellingen zijn:

• APN: internet
    • Gebruikersnaam: leeg laten
    • Wachtwoord: leeg laten
  2. Reset het modem
    Zet je TP-Link M7350 uit, haal de simkaart eruit, stop deze opnieuw in en zet het modem weer aan. Dit kan helpen om een goed IP-adres te krijgen.

3. Kijk of je IPv4 kunt kiezen
    In de instellingen van je TP-Link M7350 kun je soms de voorkeur voor IPv4 of IPv6 aanpassen.

Als het nog steeds niet werkt, kan het helpen om contact op te nemen met de klantenservice van KPN. Ze kunnen je verder helpen met het oplossen van het probleem.

Ik hoop dat dit je verder helpt!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 3, 2025

Hoi Peter. Welkom op de community! Hier zijn een paar dingen die je kunt proberen:

1. Controleer de APN-instellingen
    Zorg ervoor dat je de juiste APN hebt ingesteld voor KPN. De standaard instellingen zijn:

• APN: internet
    • Gebruikersnaam: leeg laten
    • Wachtwoord: leeg laten
  2. Reset het modem
    Zet je TP-Link M7350 uit, haal de simkaart eruit, stop deze opnieuw in en zet het modem weer aan. Dit kan helpen om een goed IP-adres te krijgen.

3. Kijk of je IPv4 kunt kiezen
    In de instellingen van je TP-Link M7350 kun je soms de voorkeur voor IPv4 of IPv6 aanpassen.

Als het nog steeds niet werkt, kan het helpen om contact op te nemen met de klantenservice van KPN. Ze kunnen je verder helpen met het oplossen van het probleem.

Ik hoop dat dit je verder helpt!

• March 3, 2025

Heb je wel internet? Waarom wil je een ipv4 adres?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 11, 2025

Blijkbaar zit er iets in de mifi router firmware waardoor hij geen ipv4 krijgt.
router gaat de deur uit en er komt een andere voor.

Dank voor de antwoorden.