Skip to main content

Kpn dekking ??? Nou hier in huis kan ik alleen maar bellen en gebeld worden via wifi . Dekking bagger !!!!

Kpn dekking ??? Nou hier in huis kan ik alleen maar bellen en gebeld worden via wifi . Dekking bagger !!!!

Dat is zeker iets wat in geïsoleerde huizen een rol speelt. Daar heeft iedere provider mee te maken. Daarom is bellen over wifi uitgevonden.  


Hahaha wat een Bull shit


Hahaha wat een Bull shit

Roep het dan niet als je het beter weet!!


Vind het een raar antwoord! Ben in veel betere geïsoleerde huizen geweest en daar had ik in ieder geval nog ontvangst 2 streepjes . Dus vandaar Bull Shit 


Het is een combinatie van factoren: dekking, isolatie en bereik.
Soms is de isolatie beter, soms de dekking minder, soms allebei. En dan is er geen bereik.

Maar gelukkig is er dan Bellen via WiFi 😉


Leuk is dat , positieve reacties van kpn medewerkers . Het moet gewoon goed zijn en als je wifi nodig hebt om mobiel te kunnen bellen ... ... beetje jammer.  Maar KPN bedankt 


Op dit forum komen gebruikers langs die niet bij KPN werken. 

Maar met een grote *** als die van jou zullen die gebruikers je niet meer helpen.

Maar er komen ook moderators (die bij KPN werken) langs, en die zullen je vriendelijk te woord stellen.


Wij zijn toch ook vriendelijk😄, maar we hoeven het toch niet met elkaar eens te zijn?


Als het 4g bereik in de tuin wel goed is, maar binnen niet, dan ligt het gewoon aan je huis. Dan hoef je KPN er niet op aan te vallen.

Als het bereik buiten ook slecht is, dan is het wat anders. Dan zal er iets met de masten gedaan moeten worden.

Bellen via wifi is een super uitvinding. Als het probleem je woning is, en de oplossing bellen via wifi, dan is het probleem opgelost.


@RBxx 

Ik vind de reacties van met name TS niet lief. Maar daar hoeven we het inderdaad niet over eens te zijn.


Goedemorgen @Renémonique en welkom hier op ons forum!

Het signaal van een mobiele telefoon verplaatst zich rechtstreeks van de zendmast naar jouw telefoon. Hoe groter de afstand, des te slechter het signaal. Dus hoe dichter je bij een zendmast zit, hoe beter het gaat. Echter, hoe meer obstakels op het pad van het signaal liggen, hoe minder het bereik. Het signaal moet er dwars doorheen en dat levert kwaliteitsverlies op. Alles wat in de weg staat heeft invloed: bomen, muren, heuvels, bebouwing. Een nieuw en goed geïsoleerd huis is dus goed voor je energierekening, maar je loopt het risico dat het bereik soms minder is. Je zult begrijpen dat we als telecomprovider geen invloed hebben op dit soort omstandigheden. Optimaal bereik binnenshuis is dus niet 100% te garanderen. Er is wel een oplossing, voor verreweg de meeste van dit soort gevallen: dat is bellen via wifi. Hier lees je er alles over. Ik hoop van harte dat dit voor jou ook werkt. Â