Skip to main content

Sinds gisteren heb ik geen KPN netwerk in Loenen (GLD) ***.  Ik kan niet bellen of verbinding maken met mobiel internet.  Is het een soort zenderstoring?  Er is nooit eerder een probleem geweest.

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hallo @M.Ambros ,

Ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels verholpen is. 
Volgens deze website is er geen storing bij jou in de regio: 

https://www.kpn.com/service/storingen.htm


Ojee @M.Ambros :slight_frown:

Is de situatie inmiddels verbeterd of er vaar je dit probleem nog steeds? Dat een storing niet op onze storingspagina staat, betekent uiteraard niet dat jij geen problemen kunt ervaren. 

Als je nog steeds geen netwerk hebt: Heb je hier alleen last van op deze specifieke locatie? Of ook op andere locaties? Zijn er meer mensen met KPN in de buurt die hetzelfde ervaren? 

Als je dit overal hebt (of geen andere locaties kunt testen) wil ik je aanraden om je toestel even helemaal uit te zetten, even tot 10 te tellen en hem daarna weer op te starten. Klinkt misschien té simpel maar vaak is dit direct de oplossing bij een slechte ontvangst :slight_smile:

Als dat niet helpt, heb je dan de mogelijkheid om jouw simkaart in een ander toestel te testen, zodat kunt controleren of het probleem bij je toestel blijkt te liggen of wel bij de simkaart/ons netwerk?


De situatie is alleen op deze locatie.  Veel mensen hebben hetzelfde probleem.  Dit probleem doet zich al drie dagen voor.


Hmm, er staat bij jullie een zendmast aan de Reuweg en met de systemen die ik tot mijn beschikking heb zie ik niet direct problemen met deze mast @M.Ambros 

Ik wil dit graag even doorsturen naar onze technische dienst, zou je daarvoor de gegevens in je profiel willen updaten en daarbij ook je mobiele nummer willen vermelden? Als je hier een seintje geeft dat je dat hebt gedaan, ga ik er mee aan de slag!

 


Dankjewel! Alle gegevens zijn bijgewerkt


Ik zie nog geen wijziging in je gegevens @M.Ambros, zou je je profiel nog eens willen updaten en dan ook echt even opslaan? :slight_smile:


Ik weet niet of alles nu in orde is. Ik heb het opnieuw geprobeerd


Nog steeds niet @M.Ambros :slight_frown:

Zou je anders je mobiele nummer achterin het ‘Persoonlijke opmerkingen’ veldje helemaal onderaan willen noteren?


Je zou nu in orde moeten zijn.  Kunt u dit nakijken


Bedankt @M.Ambros, ik zie je nummer nu staan! De locatie waar je dit probleem ervaart, is niet je huisadres toch? Of wel en heb je nog geen verhuizing doorgegeven? 

Verder hoor ik nog graag wat voor merk en type toestel je in gebruik hebt, daar is de technische dienst ook benieuwd naar!


De plaats waar ik een probleem heb met het netwerk is de werkplek van mijn vrouw.  Ze huurt daar een pand. Zij heeft ook een probleem met het mobiele netwerk.


Ok duidelijk @M.Ambros!

En welk type toestel gebruik je?


En welk type toestel gebruik je?

Zou je deze vraag nog willen beantwoorden @M.Ambros? Dan kan ik er mee verder!

Of is het bereik inmiddels weer goed? Ook dan hoor ik het graag :blush:


Ik heb een iPhone 12 promax.  Ik heb dit probleem niet in de buurt van mijn huis.  Het gaat al een aantal dagen beter, de verbinding met het mobiele internet is veel beter


Ah, dus er lijkt nu echt wat te zijn veranderd waardoor het flink verbeterd is? 

Is het nu ‘goed genoeg’ of nog steeds echt niet ok? Hoor het graag!