Skip to main content

Ik heb bij jullie een iphone besteld online en in de automatisch gegenereerde mail staat het volgende : 

Bezorging van uw bestelling

Een koerier bezorgt uw Apple iPhone XR 128GB, Black. U ontvangt een apart bericht om een afspraak te maken.

 

De optie om een apparte afspraak te maken heb ik niet gekregen, en word nergens door gelinkt naar deze optie. Het bezorg moment is al ingepland volgens een vervolg mail met track en trace code. dit komt helaas niet uit voor mij vanwege werk. 
het gevolg is nu dat postNL voor niets aan mijn deur komt te staan en ik mijn bestelling helaas niet in ontvangst kan nemen.

is er een andere mogelijkheid die ik over het hoofd gezien heb om een andere dag/tijd te kunnen inplannen?

 

groeten

Hoi @Leonkl15, dat is wel merkwaardig inderdaad! Ik kijk graag even met je mee. 
Heb je inmiddels ook al met het track en tracenummer of het kaartje van de koerier een nieuwe afspraak kunnen maken?
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?