Skip to main content
Vraag

geen mail nummerbehoud

  • May 29, 2020
  • 1 reactie
  • 22 keer bekeken

Ik zou graag willen weten of mijn nummerbehoud goed is overgekomen. Want heb gister een abbo via belsimpel bij kpn afgesloten met nummerbehoud maar zou een sms krijgen maar dat is niet gebeurd. Vanmorgen gebeld met de klantenservice, ze zei je krijgt er nog een mail over maar deze niet gehad, Ik heb mijn profiel aangevuld met het simkaart nummer en het 06 nummer wat behouden moet blijven. Zou iemand kunnen kijken of het allemaal goed staat in het systeem.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 29, 2020

Het is al opgelost!!