Skip to main content

Ik heb 2Gb en 2Gb extra in mijn abonnement zitten omdat ik een combi heb met internet van KPN. Nu zit ik op 2Gb en wordt mijn internet snelheid teruggedraaid op mijn mobiel omdat ik buiten mijn bundel ben. Hoe kan dit?

*Admin: titel aangepast voor een betere vindbaarheid

Goedemorgen @PaulineHartman! Welkom en bedankt voor je vraag!

Op moment dat je meerdere producten combineert op hetzelfde adres, dan kom je in aanmerking voor extra voordeel. Ik zie dat er nu nog geen voordelen aangemeld zijn op het klantnummer wat je hebt ingevuld in jouw profiel. Je kunt de voordelen zelf aanmelden via Hussel/ KPN Compleet voordelen aanmelden. Laat je weten of dit gelukt is?


Ik zat bij XS4all voor internet en dat was goed om verdubbeling van mijn Mb's te krijgen toen ik mijn telefoon abonnement afsloot. Ik ben in november overgegaan naar KPN voor internet en het lijkt erop dat toen de verdubbeling er af is gehaald. Terwijl op het moment van afsluiten van het abonnement de verdubbeling gold voor XS4all en KPN.

@Shyrin_  moet ik dit nu zelf weer aanvragen?

 


Ah, dan zullen de voordelen inderdaad stopgezet zijn, bij de overgang van XS4all naar KPN. De voordelen blijven niet geactiveerd staan omdat XS4all en KPN 2 verschillende providers zijn. Weliswaar dochterondernemingen, maar er wordt gewerkt met verschillende en gescheiden systemen, dus de voordelen moeten wel opnieuw geactiveerd worden. Dat kun je zelf doen via de eerder genoemde link, ik kan het ook voor je doen, als je het klantnummer van het mobiele abonnement + 06 nummer toevoegt in jouw profiel en hier een seintje geeft.


@Shyrin_  ik heb mijn klantnummer toegevoegd. Bij het type telefoon heb ik mijn telefoonnummer ook toegevoegd (zag geen andere plek om dit te doen). Graag jouw hulp hierbij, want ik zie zelf niet goed hoe ik dit moet instellen. Groetjes, Pauline


Bij deze zijn de voordelen weer opnieuw geactiveerd: er is een mail/SMS ter bevestiging toegezonden. Voor de periode dat je de KPN Compleet korting van €5,- per maand bent misgelopen, ontvang je een creditbedrag op de volgende factuur.


Hartelijk dank voor je hulp @Shyrin_ , inmiddels de sms ontvangen. Groetjes, Pauline


Heel graag gedaan! Mocht je nog vragen hebben of ergens tegenaan lopen, laat het gerust weten!