Skip to main content

Als iemand op mijn whattsapp belt en mijn mobiel stand-by UIT is, krijg ik geen melding. Hoor ik niet. Die is al een tijdje zo. Ik had eerst Telfort abonnement en KPN heeft het overgenomen. Telfort bestaat niet meer. En sinds ik bij kpn ben met 4 G lukt het niet meer. Wel alleen als ik verbonden bent met wifi en Zonder internet. Dan doet het wel. Als mobiel is aan is met wifi en geen internet, dan hoor ik dat het over gaat. Melding in het app is wel aan.

Als iemand op mijn whattsapp belt en mijn mobiel stand-by UIT is, krijg ik geen melding. Hoor ik niet. Die is al een tijdje zo. Ik had eerst Telfort abonnement en KPN heeft het overgenomen. Telfort bestaat niet meer. En sinds ik bij kpn ben met 4 G lukt het niet meer. Wel alleen als ik verbonden bent met wifi en Zonder internet. Dan doet het wel. Wat is het probleem?

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


Hallo @KPN met 4G, welkom op ons forum. Ik weet niet of ik het helemaal goed begrijp, maar ik doe mijn best. Als ik het goed begrijp, krijg je geen meldingen via Whatsapp als je gebruik maakt van mobiele data. Je krijgt wel meldingen als je gebruik maakt van wifi. Klopt het zo een beetje? Mogelijk kan het helpen om Whatsapp opnieuw te installeren. Mocht dit niet de oplossing zijn, dan raad ik je aan contact op te nemen met Facebook. Dit valt namelijk buiten onze ondersteuning, daar Whatsapp niet door ons is ontwikkeld. Facebook kan je hier daarom beter bij ondersteunen.


Dank je wel. Berichtjes ontvang ik wel, maar als iemand whattsapp bel, en internet data is aan, dan gaat het niet over. Het doet het wel als wifi aan is en zonder internet. Ga whattsapp zeker weer installeren en als het toch niet doet, neem ik kontakt op met Facebook. Vroeger had ik geen problemen en nu de laatste tijd wel. Maar iedergeval bedank voor je reactie.