Skip to main content

Op 13 augustus 2021 heeft mijn collega  mij tussen 07.20 en 07.32 uur 3 keren gebeld. Mijn telefoon is niet overgegaan en hiervan heb ik geen melding "gemiste oproep " gekregen. Hoe  kan dit??  Ik woon in Den Haag Morgenstond. 

Welkom @Een Boodsch.! Op basis van de informatie die je nu geeft, is het lastig om aan te geven waar het aan heeft gelegen… 

Wat kreeg jouw collega te horen, toen deze jou probeerde te bellen? Bleef het maar overgaan, uiteindelijk in de voicemail of …? Van welk type toestel maak jij gebruik en staat jouw voicemail aan of uit? 


Hij kreeg 1 pieptoon en verbinding werd verbroken. Ik kan het hem niet meer vragen want we hebben ruzie. Hij heeft mij zijn bel geschienis laten zien. Hij is klant van T Mobile. Mijn voicemail  is uitgeschakeld. Ik heb een Samsung A51.

Hopelijk vindt u de oorzaak.  Mvg.

 


Als je voicemail uitgeschakeld staat, dan krijg je vanuit ons netwerk geen SMS van een gemiste oproep.

Mocht je dit wel willen ontvangen, dan is het advies om jouw voicemail aan te zetten, mijn collega legt het uit in dit topic:
 


In je toestel zou je wel moeten zien wanneer je een oproep gemist hebt, maar daarvoor moet er wel een gesprek tot stand gebracht zijn. En zo te lezen is dat niet het geval geweest (1 pieptoon en de verbinding werd verbroken). Het is voor jouw collega dan wel een uitgaand gesprek geweest, maar als je bijvoorbeeld (om wat voor reden dan ook) - even - buiten bereik bent of de ‘niet storen’ functie geactiveerd hebt staan, dan wordt er geen gemiste oproep geregistreerd en is een oorzaak niet te achterhalen.


Kan het komen door de vele werkzaamheden van KPN in mijn omgeving? Gisteren werd mijn modem geüpdatet.  Eind juli werd mijn nummer niet meegezonden als ik belde, terwijl ik altijd mijn nummer weergave aan had.