Skip to main content

De afgelopen dagen is er een gepland onderhoud geweest aan de zendmast in Hengelo Gelderland.

Dit is door KPN aangekondigd en zou tot en met 28-01-2022 18:00 uur duren.

Gedurende dit onderhoud was er geen mobiel bereik.

Nu een dag later is het bereik nog steeds nul waardoor het niet mogelijk is mobiel te bellen of te internetten. Op de storingspagina staat hier niets over vermeldt.

Ik heb vandaag meerdere personen gesproken met hetzelfde probleem.

Wanneer wordt dit probleem opgelost?

Goedenavond @geen bereik zendmast! Dus na onderhoud aan de zendmast heb je nu nog steeds geen mobiel bereik en meerdere mensen hebben hier last van… Lijkt mij goed dat we checken wat de stand van zaken is omtrent het onderhoud.

Ik wil je vragen om jouw klantgegevens te noteren in jouw Forum profiel: graag postcode + huisnummer en mobiele nummer(s). Geef je hier een seintje als jij deze gegevens ingevuld hebt? Alvast bedankt!


Hallo @geen bereik zendmast , ik heb begin  vorig jaar hetzelfde meegemaakt, na de ombouw tot 5G duurde het nog ongeveer 3 weken voordat het bereik weer optimaal was.

 


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Ik was in de veronderstelling dat ik een bericht had geplaatst. De ontvangst is nog steeds slecht.

Ik heb een Simyo abonnement (dochtermaatschappij KPN) maar aangezien ik van KPN bericht heb gehad m.b.t. het onderhoud leek het mij reëel dit bericht hier te plaatsen. Ik heb inmiddels al contact gehad met Simyo. Zij hebben mij prima geholpen maar geven ook aan dat de problemen bij de zendmast ligt.

Mijn vriendin die via haar werk een mobiel heeft met KPN heeft ook zeer slecht ontvangst.

Zo slecht dat thuiswerken niet meer mogelijk is.

Alle problemen zijn begonnen na het aangekondigde onderhoud aan de zendmast door KPN.

Graag zou ik weten wat hier aan gedaan wordt.


Ik heb via onze technische dienst begrepen dat wij er inderdaad een storingsmelding in behandeling hebben. Ik snap je gedachtegang om hier een bericht te plaatsen, maar meer dan deze info met je delen kan ik niet, aangezien je abonnement via Simyo loopt en van je partner via KPN Zakelijk. Dus melden jullie het vooral ook bij jullie eigen provider! :wink:

Ik ga er vanuit dat de storing op korte termijn opgelost is!