Skip to main content

Beste KPN ik kan sinds gister ochtend niet meer bellen er blijkt een storing te zijn in ons gebied. Hoelang gaat dit nog duren????? Ik moet dringende telefoontjes doen maar dat gaat dus niet :(

 Ben niet blij 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt (origineel)

Welkom op het forum @Liek.e. Dat klinkt niet goed! Speelt de storing nog steeds? Als dat zo is zou je dan je profiel in kunnen vullen zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen?​​


Beste Bram dank voor het bericht ik heb sinds 22 febr  tijd 2:42 geen bereik meer thuis er zou een storing zijn maar die zou vandaag opgelost moeten zijn maar tot op heden is de storing er nog en de tijd onder de einddatum van storing schuift ook steeds op. Ik benniet bereikbaar en kan ook niet bellen en dit kan echt niet. Mijn 4g is weg en bellen thuis. Belachelijk zo lang en ik maar betalen. 


Heb je thuis een internet aansluiting (modem dus)? Heb je op je telefoon '’Bellen via Wifi'’ niet aan staan? Dan neemt binnen je wifi bereik je telefoon wifi niet alleen voor internet in gebruik van het 4G-net maar ook bellen en sms-en.

Al vallen dan álle masten om in je omgeving; thuis blijft het werken.


Hallo @Liek.e ,

Vervelend die storing. 
 

Maar even voor nu: Heb je al geprobeerd om via het 3G-netwerk contact te maken? Dat is een instelling in jouw telefoon onder opties mobiele data. Want dat zou voor nu even een tijdelijke oplossing zijn. 

(Nu kan dat nog, op 31 maart 3022 gaat 3G eruit en heb je deze escape niet meer.) 

Werkt dat ook niet? En die telefoontjes zijn echt dringend? Spring op je fiets, rij een kilometer verder en ga daar ergens bellen. Er is altijd een oplossing! 


er zou een storing zijn maar die zou vandaag opgelost moeten zijn maar tot op heden is de storing er nog en de tijd onder de einddatum van storing schuift ook steeds op.

Er is inderdaad sprake van een storing en we zijn druk bezig om deze zo snel mogelijk op te lossen. Helaas duurt het langer dan verwacht, vandaar dat de einddatum/ tijd op geschoven is. Excuses voor het ongemak: wij vinden het ook erg vervelend!
Tip van PeterG is een mooie om in de tussentijd toch bereikbaar te kunnen zijn!


Afgezien van mijn eerdere tip:

mede n.a.v. de opmerking van @Noordzee : werkt 2G nog wel?

Je kan je toestel proberen terug te zetten op 3G/2G of 2G.

Maar ik zou gaan voor Bellen via Wifi. Dat doet ie hier thuis altijd, ondanks dat ik 800 meter van de mast zit. Zodra ‘ie verbinding maakt met de wifi is bellen/sms daar ook overheen.


Afgezien van mijn eerdere tip:

mede n.a.v. de opmerking van @Noordzee : werkt 2G nog wel?

Je kan je toestel proberen terug te zetten op 3G/2G of 2G.

 

Zeker @PeterG ! ,

 

Maar even voor nu: Heb je al geprobeerd om via het 3G-netwerk contact te maken? Dat is een instelling in jouw telefoon onder opties mobiele data. Want dat zou voor nu even een tijdelijke oplossing zijn. 

(Nu kan dat nog, op 31 maart 3022 gaat 3G eruit en heb je deze escape niet meer.) 

Werkt dat ook niet? En die telefoontjes zijn echt dringend? Spring op je fiets, rij een kilometer verder en ga daar ergens bellen. Er is altijd een oplossing! 

want de dekking van 2G/3G is beter dan 4G als je dekkingskaarten mag geloven. Kennelijk hebben die signalen een verder bereik. 

 

En @Liek.e 

Heb je inmiddels jouw belangrijke telefoontjes gepleegd? 


Hallo @Liek.e ,

Vervelend die storing. 
 

Maar even voor nu: Heb je al geprobeerd om via het 3G-netwerk contact te maken? Dat is een instelling in jouw telefoon onder opties mobiele data. Want dat zou voor nu even een tijdelijke oplossing zijn. 

(Nu kan dat nog, op 31 maart 3022 gaat 3G eruit en heb je deze escape niet meer.) 

Werkt dat ook niet? En die telefoontjes zijn echt dringend? Spring op je fiets, rij een kilometer verder en ga daar ergens bellen. Er is altijd een oplossing! 

@Liek.e 

Werkt 3G nu wel bij jou als tijdelijke oplossing?