Skip to main content

Ik heb ook geen bereik in Bulgarije 

wat zijn de redenen weet ik niet maar ik zou heel graag willen weten ?

 

Hoi @Daantje12345, welkom hier. 

Helemaal geen bereik? Ook geen netwerk? Of werkt het netwerk juist niet? Zo je de tips voor geen netwerk in het buitenland willen doorlopen? Helpt dat? 

Zo niet, kun je jouw profiel van gegevens voorzien. Dan ga ik kijken of er aan onze kant iets fout staat. Hoor dan graag van je. 


Nee geen bereik niks ik snap er niks van als iemand kan checken wat er met mijn sim zal ik heel dankbaar zijn want vroeger had ik wel bereiken nu niet meer ik snap er niks van heb geprobeerd alles maar blijf zonder bereik gewoon 


Ha @Daantje12345, zou je dan je forumprofiel aan willen vullen met je adres, 06-nummer en evt. klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt.


Pfff ik ben nu in Bulgarije sta niet meer op die adres in Nederland

mijn  mobiele nr **

en klanten nr weet ik ook niet 

 

Admin: mobiele nummer verwijderd


Bedankt! Ik zie dat dit een Prepaid kaart is, waar geen beltegoed meer op staat. Wel zie ik dat je een bundel met 60 belminuten hebt. Die kan je gebruiken. Als je helemaal geen netwerk hebt, kan je via de instellingen handmatig een ander netwerk kiezen. Wil je dat eens proberen?


Heb ik geprobeerd maar gebeurt niks gewoon geen bereik 

 


@Daantje12345 kan je aangeven welke netwerken je te zien krijgt? En of het wel lukt daarmee te verbinden?


Vivacom,Telenor ,en A1 ,maar met geen 1 krijg ik verbinding 


@Daantje12345 zou je in dat geval nog willen aangeven of het toestel uit- en aangezet is na het kiezen van een netwerk?

En of je een foutmelding krijgt als je probeert te verbinden?

Als laatste wil ik je vragen in je toestel de 5G/4G uit te zetten. 


Alles alles heb ik geprobeerd maar er staat geen service 


Kun je de SIM ook in een ander toestel proberen? Ben jij daar met een gezelschap? Hebben anderen wel bereik? 

Had je tijdens de reis naar Bulgarije wel bereik in andere landen? (voor zover je niet met het vliegtuig bent gegaan, natuurlijk)


Il had goede bereik en alles was goed maar blijkt dat als ik niet opwardeer zo masr stopen ze mijn bereik wat niet netjes is 

ik ben allen geen andere toestel en die heb ik ook niet nodig want de bulgaarse kart werkt wel op die toestel 

het is echt fout bij kpn wat een drama zeg bah bah


Ik vrees dat ik geen oplossing voor je heb, @Daantje12345 


Das niet fijn 


Nee begrijp ik. Prepaid in het buitenland is wat lastiger. Lokale kaart werkt dan vaak vele malen beter.