Skip to main content

Hoi hoi.

Al vanaf dinsdag heb ik geen mobiel bereik. Ik kan niet gebeld en gesmst worden, uiteraard dus ook zelf niet bellen, en mijn internet doet het ook niet. Wat het heel moeilijk maakt om bereikbaar te zijn gekeken naar dat ik ook geen wifi van jullie heb omdat ik na wanneer de opdracht voor de aanleg van het laatste stukje glasvezel na 7 maanden nog steeds open stond zonder enig vooruitzicht bij KPN netwerk, heb moeten besluiten, om over te stappen op dan een abonnement met onbeperkt data.

Er schijnt een storing te zijn geweest in mijn postcode gebied, welke gisteren zou zijn opgelost. Dit is niet het geval, nog steeds geen enkel mobiel bereik. Op mijn adres want daarbuiten doet 4G het fantastisch. Voor mij zijn deze al 5 dagen zonder bereik gevaarlijk gezien mijn gezondheids situatie. En zodoende ook niet mogelijk om in mijn eigen huis te zijn. Vandaag ondernamen we een poging maar helaas dus. Telefoon daar ook verschillende keren opnieuw opgestart. Zonder resultaat.

Hopelijk kunnen jullie mij vertellen wanneer dit is opgelost en ik weer naar mijn plekje kan en genieten kan van jullie 4G!

Groet,

Christel

P.s Is er iemand die mij helpen kan met mijn forum profielnaam? Weet niet hoe ik deze voor elkaar gekregen heb maar volgens mij dacht ik een (vorig) topic te starten maar was het mijn profielnaam 😇

En bellen naar 0800 0402 was zowel de laatste dagen als vandaag geen optie gezien de zeer langdurende wachttijd..

dus wel geprobeerd, vandaag nog tot driemaal toe, maar ook zonder resultaat. 


Hallo @Gratis dagbundel foutmelding ,

Op deze website kun je het verloop van de storing volgen: 

https://www.kpn.com/service/storingen.htm


@Noordzee Dat weet ik, (logica is dat we deze elke dag verscheidene keren hebben gecheckt, dat is wat je als eerste doet.. zeker als de operator aan de telefoon al aangeeft dat er een storing is en het geen zin heeft om aan de lijn te blijven) dit geef ik ook aan in mijn bericht.. mijn bericht gaat er nú over dat die storing daar dus sinds gisteren niet meer aangegeven word, maar ik nog steeds zonder mobiel bereik en internet zit.. al bijna 6 dagen!!!! Door een storing die dus inmiddels opgelost lijkt.


Inmiddels dag 7 en zover dat ook digitenne onderbrekingen is gaan krijgen en mijn telefoon niet eens meer 4g aangeeft maar alleen streepjes in mijn appartement.

Sorry Kpn, na alle ellende deze afgelopen 7 maanden wat betreft het glasvezel, waarin ik altijd coulant ben gebleven en begripvol ondanks het al te vaak onbereikbaar te zijn geweest die maanden en nu weer dit na een storing die al sinds vrijdag opgelost zou zijn, na vele keren onbeantwoord gebeld te hebben door lange wachtrijen de afgelopen dagen, waar ik ook nog begrip voor op kan brengen door uiteindelijk ook op te hangen wanneer dat door de operator gevraagd werd, houd dit nu in mijn situatie toch even op.

Met antwoorden als kijk even bij storingen heb ik niks aan want logischerwijs deden we dit al elke dag, elk uur. Stukje meer behulpzaamheid en begrip naar mij toe zou nu logischerwijs ook heel prettig zijn!!

Er is geen storing meer in mijn postcode gebied zeggen jullie, en toch is er nog steeds geen mobiel bereik bij meerdere bewoners met deze postcode en lijkt het bij mij alleen maar erger te worden. Ook het 4G kastje van direct online, waar nog genoeg GB's op staan, maakt geen tot nauwelijks verbinding. Ik weet niet wat de storing heeft gedaan of veroorzaakt maar ik wil graag terug naar mijn huis om in alle rust ziek te kunnen zijn in mijn eigen omgeving!!

Dank je wel.


Het lijkt erop dat het inmiddels is verholpen. ☝️ Bereik lijkt weer goed te zijn.👍