Hoi hoi.
Al vanaf dinsdag heb ik geen mobiel bereik. Ik kan niet gebeld en gesmst worden, uiteraard dus ook zelf niet bellen, en mijn internet doet het ook niet. Wat het heel moeilijk maakt om bereikbaar te zijn gekeken naar dat ik ook geen wifi van jullie heb omdat ik na wanneer de opdracht voor de aanleg van het laatste stukje glasvezel na 7 maanden nog steeds open stond zonder enig vooruitzicht bij KPN netwerk, heb moeten besluiten, om over te stappen op dan een abonnement met onbeperkt data.
Er schijnt een storing te zijn geweest in mijn postcode gebied, welke gisteren zou zijn opgelost. Dit is niet het geval, nog steeds geen enkel mobiel bereik. Op mijn adres want daarbuiten doet 4G het fantastisch. Voor mij zijn deze al 5 dagen zonder bereik gevaarlijk gezien mijn gezondheids situatie. En zodoende ook niet mogelijk om in mijn eigen huis te zijn. Vandaag ondernamen we een poging maar helaas dus. Telefoon daar ook verschillende keren opnieuw opgestart. Zonder resultaat.
Hopelijk kunnen jullie mij vertellen wanneer dit is opgelost en ik weer naar mijn plekje kan en genieten kan van jullie 4G!
Groet,
Christel
P.s Is er iemand die mij helpen kan met mijn forum profielnaam? Weet niet hoe ik deze voor elkaar gekregen heb maar volgens mij dacht ik een (vorig) topic te starten maar was het mijn profielnaam