Skip to main content

Beste KPN ,

 

ik zit momenteel in Canada. Ik heb geen mobiel internet terwijl roaming gewoon aan staat. Heb een sms verstuurd ivm de buitenland bundel. Voordeel 2000 aan en ook direct bevestiging gekregen dat het behandeld wordt. Daarna niks meer gehoord en internet werkt nog steeds niet.  Zit nu op WiFi van Hotel. 
 

kan iemand me helpen? IVM familie omstandigheden is het belangrijk dat ik goed bereikbaar ben  

 

alvast hartelijk dank  

 

 

Hallo @Peter db , voor een snelle reactie kun je beter bellen met +31612001200.

Succes


Hoi @Peter db, ik kan me voorstellen dat je in die situatie bereikbaar wilt zijn. Op je profiel zie ik gegevens staan, maar het lijkt niet om het 06-nummer te gaan wat daar staat. Die lijkt niet in Canada te zijn. 

Wat heb je zelf al geprobeerd? Je zegt al dat roaming aanstaat, heb je jouw toestel ook al eens herstart? Ben je met een lokaal netwerk verbonden of heb je ook andere netwerken geprobeerd?

Gaat het alleen om het internet wat niet werkt, kan je wel bellen en gebeld worden?

Als het bellen wel lukt, kan je zoals Jan al zegt inderdaad ook telefonisch contact opnemen met ons. Dat is voor zulke situaties sneller en makkelijker om dingen na te kijken.