Skip to main content
Vraag

Geen mobiel internet in Chicago

• December 2, 2025
  • 3 reacties
  • 26 keer bekeken

ik zit in Chicago, USA. ik heb een bundel aangeschaft, deze deed het de eerste paa r dagen, nu geen mobiel internet meer! roaming staat aan. handmatig operator gekozen, kan alleen T mobile.kiezen. Vliegtuigstand aan en uit, maar geen internet.

3 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • December 4, 2025

Goedemorgen ​@Ro1996 , welkom hier op de KPN Community en bedankt voor jouw bericht :)

Enorm balen dat de bundel die je had aangeschaft in eerste instantie gewoon heeft gewerkt maar dat inmiddels niet meer doet dus goed dat je daar ook melding van maakt! Kun je eens kijken of de bundel wel werkt wanneer je overschakelt op 4G of eventueel zelfs 3G of 2G? Roaming via 5G kan soms problemen geven in het buitenland dus probeer dit zeker even uit, heb goede hoop dat je op die manier weer gebruik kunt maken van je bundel. En zet je toestel voor de zekerheid ook eens uit- en aan zodat deze opnieuw verbinding maakt met de dichtstbijzijnde zendmast. Hopelijk zorgt deze informatie ervoor dat je straks weer gebruik kunt maken van je bundel en zie je bevindingen dan ook graag tegemoet! 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 4, 2025

Dag Jan, helaas werkt bovenstaande ook niet. Ik snap het niet, het deed het eerst wel.

• Nieuwkomer
  • December 4, 2025

Hoi, ik heb precies hetzelfde probleem. Is er enig zicht op een oplossing?