Skip to main content
Beantwoord

Geen mobiel internet in het buitenland

• 13 mei 2022
  • 1 reactie
  • 2976 keer bekeken

Goedemiddag ik heb een vraag ik kan niet op internet in t buitenland 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Beste antwoord door Marcia van KPN

Ha @Sillekke, welkom terug! Ik zie dat je al eerder tegen dit probleem aanliep. Ben je nu weer in België? Heb jij de vorige keer de gegeven tips ter harte genomen? Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten. 

- Herstart je toestel een keer zodra je in het buitenland bent (heb je vast al een keer geprobeerd).
- Check de APN in de instellingen van je telefoon. Dit zou 'internet' of eventueel 'portalmmm.nl' moeten zijn.
- Als in het buitenland bent, selecteer dan handmatig een ander netwerk (i.p.v. automatisch).

Zie ook dit topic over internet in het buitenland

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32
  • Moderator
  • 31189 reacties
  • Antwoord
  • 16 mei 2022

Ha @Sillekke, welkom terug! Ik zie dat je al eerder tegen dit probleem aanliep. Ben je nu weer in België? Heb jij de vorige keer de gegeven tips ter harte genomen? Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten. 

- Herstart je toestel een keer zodra je in het buitenland bent (heb je vast al een keer geprobeerd).
- Check de APN in de instellingen van je telefoon. Dit zou 'internet' of eventueel 'portalmmm.nl' moeten zijn.
- Als in het buitenland bent, selecteer dan handmatig een ander netwerk (i.p.v. automatisch).

Zie ook dit topic over internet in het buitenland