Skip to main content

Als ik naar Belgie of Frankrijk ga, heb ik geen internet meer. de telefoon schakelt niet over naar een buitenlandse provider. ook niet na 2 dagen. Ben bij diverse telefoonwinkels geweest, die constateren dat alle knoppen goed staan en komen niet verder dan wat vage veronderstellingen. De enige oplossing is om het toestel uit te zetten enĀ hem daarna opnieuw op te starten. Dan pakt hij meteen een buitenlandse provider. Weer terug in Nederland in omgekeerde volgorde, want weer terug in Nederland pakt hij ook KPN niet op. Hoe komt dat? Het toestel is een Samsung A70

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo en welkom, @Elhans! Wanneer je naar het buitenland gaat, heb je dus pas internet nadat je jouw toestel opnieuw hebt opgestart. Dat betekent dat je in ieder geval wel kunt internetten en dat de instellingen aan onze kant goed staan. Maar ik snap ook dat je graag zou willen dat jouw toestel automatisch verbinding maakt, zonder opnieuw op te hoeven starten. Het klinkt bijna alsof jouw toestel ingesteld is om niet automatisch een netwerk te selecteren. Je kunt onze toestelhulp gebruiken om de instellingen te controleren.