Skip to main content

Ik heb geen mobiel netwerk in buitenland. Ik heb al opnieuw opgestart, netwerkinstelling opnieuw ingesteld, netwerk handmatig gewisseld, gechecked dat roaming en mobiel netwerk aan staan en dat vliegtuigmodus uit staat. Geen van dit alles heeft geholpen. Kan het aan blokkade in abbonement liggen?

toestel: iphone 8

 

mvg John

Goedenavond @John Penders! Hmmm, wat gek… en zo te lezen heb je al het één en ander gecontroleerd… Heb jij 4G (en/of 5G) ook al eens uitgeschakeld en teruggeschakeld naar 3G: maakt dat een verschil?
Ik ben benieuwd in welk land je precies zit, welke beschikbare netwerken je geprobeerd hebt en welke melding je dan precies kreeg op het moment dat jij probeerde om een verbinding te maken? 

Geen mobiel netwerk, is dus niet bellen of gebeld kunnen worden èn ook geen mobiel internet? 

We horen het graag en zien ook graag een ingevuld Forum profiel: je gegevens staan dan niet openbaar maar zijn dan alleen inzichtelijk voor de KPN Moderators. Graag jouw 06 nummer, geboortedatum en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is. Geef je hier een seintje als je de gegevens ingevuld hebt? Dan kunnen we je abonnement controleren.

Mocht je een ander toestel tot je beschikking hebben, kun je ons ook vanuit het buitenland bellen: +3161200 1200 (voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar).


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!