Skip to main content

Dag allemaal, 

Ik ben in DE en heb geen mobiel internet opties meer. Er is wel verbinding met een mobiel netwerk, maar voor mobiel internet is er helemaal geen icoontje aanwezig. Andere mensen om mij heen hebben met KPN - via dezelfde Duitse provider - wel mobiel internet. Kan het zijn dat ik iets specifieks uit heb staan? Deze morgen had ik in NL wel mobiel internet. Ik heb geprobeerd:

  • Telefoon uit/aan
  • Vliegtuigstand aan/uit

Ik heb ook bij de persoonlijke hotspot de melding dat ik KPN NL moet contacten om dit in te stellen. Ik heb nog 15 GB aan internet in mijn bundel over, dus dat zou het ook niet kunnen zijn.

Dank voor het meedenken!

Hoi @Daniël_, welkom bij ons op het forum. Dat is wel gek inderdaad! Je hebt al een aantal dingen geprobeerd begrijp ik. Heb je ook geprobeerd om met een ander netwerk te verbinden en te kijken of het daarmee wel lukt? 

Wat je ook kunt proberen is jouw simkaart in een toestel van een van de andere mensen proberen en andersom. Als het probleem dan met de simkaart meegaat kan het een instelling aan onze kant zijn, als het probleem bij het toestel blijft is het een instelling op het toestel zelf.

Mocht het makkelijker zijn kan je ons hierover ook bellen, vanuit het buitenland kan je ons vanaf jouw mobiele telefoon bereiken via 06-1200 1200.