Skip to main content

Beste KPN,

Vanmorgen ook al met uw klantenservice gebeld en zij hebben een ticket aangemaakt voor de technische dienst maar hoop dat het zo wellicht sneller opgelost wordt.

Tijdens de reis na Kroatië heb ik in alle landen mobiel signaal gehad tot Kroatië. (Dus Duitsland, Oosterijk, Slovenië wel). Hier krijg ik bij alle mobiele netwerken de melding dat de SIM kaart niet op dit netwerk mag registreren. Ik heb ze werkelijk allemaal geprobeerd. Mijn vrouw haar telefoon werkt wel met haar sim, maar mijne in die van haar ook niet.

 

Ik vermoed dat er een blokkade ofzo speelt die ik hier op de forums ook vaker lees. Kan hierna gekeken worden? Niet eens kunnen bellen in buitenland is geen prettig gevoel...

 

 

Hoi @Yuri_P, welkom hier. 

Geen signaal dus in Kroatië, maar wel in de rest van de landen waar je geweest bent. Dan staan de instellingen dus goed aan onze kant. Want anders had je direct over de grens al geen verbinding meer gehad.

Het lijkt dus aan de Kroatische netwerken te liggen in samenwerking met jouw sim. Ik begrijp dat het al bij de Technische Dienst ligt. Ik kan dit niet versnellen. Ik hoop dat ze de oplossing snel kunnen vinden. 

Hoor graag van je als er contact is geweest.