Skip to main content

Voor het eerst sinds lange tijd weer eens n data bundel genomen. Eerder niet meer gedaan omdat t altijd gedoe gaf, maar nu zo'n 10 jaar verder waag ik t er weer eens op.

Maar helaas. Het werkt niet :)
Mijn telefoons maken geen verbinding met internet via 3g of 4g. Ook niet met de nieuwe simkaart die KPN mij heeft gestuurd. De oude sim was nog van Telfort en daar kon ik niet eens n ander apn in opslaan.

Ik heb zelf al toegangspunten opgezocht en ingevuld maar er gebeurt niets. Niet met de oude telefoon (Redmi 5 plus) en ook niet met de nieuwe, de Redmi note 9 pro.

Ik denk dat de datakraan bij KPN dicht staat. Dat mocht de afgelopen jaren maar kan de kraan nu weer open svp?

Groet Nisan


Mijn telefoons maken geen verbinding met internet via 3g of 4g. Ook niet met de nieuwe simkaart die KPN mij heeft gestuurd. De oude sim was nog van Telfort en daar kon ik niet eens n ander apn in opslaan.

Ik heb zelf al toegangspunten opgezocht en ingevuld maar er gebeurt niets. Niet met de oude telefoon (Redmi 5 plus) en ook niet met de nieuwe, de Redmi note 9 pro.

 

Groet Nisan

Na 24 uur probeer zonder taal of teken twijfel ik aan de duidelijkheid van mijn eerdere bericht.
Telefonisch kon klantenservice ook geen oplossing bieden dus stel ik hier de concrete vraag of iemand van KPN mijn data abonnement zou willen activeren. 

Ik krijg namelijk geen verbinding met internet.

Alvast bedankt.

 


Waardeloos forum. Je wordt gewoon genegeerd.


Inmiddels via klantenservice de mobiele data weten aan te zetten. Stond idd '’uit'’ voor mijn account. 

De medewerkster die ik aan de lijn kreeg was uiterst gedreven en deed moeite om de zaak op te lossen. Puur mazzel voor mij.

Probleem opgelost.


Hoi @Nisan, welkom hier. 

Het is niet de bedoeling dat je je genegeerd voelt, we zullen daar waar nodig is altijd reageren. Nu helaas iets later dan gehoopt. Gelukkig zie ik dat je al geholpen bent. Mochten we nog weer eens een keer iets voor je kunnen betekenen, horen wij graag van je.Â