Skip to main content

Als ik hotspot op mijn telefoon wilde geven, kregen mensen elke keer een foutmelding. Ik heb toen opgezocht wat ik moest doen, en er werd gezegd: herstel netwerkinstellingen. Dit heb ik dus gedaan, maar nu ben ik uitgelogd bij kpn (denk ik). Ik kan wel mijn 4g aanzetten, maar dan staat het icoontje van 4g er niet (doet het dus niet). Ik heb al “mobieledatanetwerk” geprobeerd en mijn telefoon opnieuw opgestart, maar het werkt niet. Weet iemand  wat ik fout doe? 
 

PS: ik heb wel gewoon bereik, dus daar ligt het niet aan.

Welkom op het forum @Rener1999! Hoe gaat het op dit moment met het mobiele internet? Zo niet wil ik je aanraden eerst de stappen voor mobiel internet op je toestel instellen door te lopen. Kies je toestel en je wordt stap voor stap geholpen het opnieuw in te stellen.

Lukt het dan nog niet probeer dan je sim kaart in een ander toestel. Als het daarin wel lukt kan het nodig zijn je toestel een reset te geven. Zet wel eerst alle gegevens die je niet kwijt wilt over naar een ander apparaat. 

Doet je sim kaart het ook niet in een ander toestel? Vul dan je profiel in en laat hier weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan kijken we samen verder.