Skip to main content

Beste KPN, ik zit op dit moment in NYC.

Het eerste uur na aankomst kon ik nog bellen. Daarna helemaal niets meer! Ik ben nu een dag verder en ik heb elke optie geprobeerd. 5G aan/uit, 4G aan/uit, Volte aan/uit, alle providers handmatig aangeklikt. Telefoon steeds aan/uit gezet maar helaas NIETS van dit alles werkt. Ik heb een zakelijk abonnement voor het hele bedrijf en ik moet ook daadwerkelijk veel bellen en bereikbaar zijn voor klanten.

Nu na het lezen van dit Forum en de problemen die na maanden (>4) nog steeds niet zijn opgelost begin ik wel sterk te twijfelen aan onze nationale tel. Provider! Ronduit schandalig dat dit nog steeds niet is opgelost, overweeg ten zeerste om met KPN te stoppen!

Ik hoop oprecht binnen 24hr op een gedegen oplossing want dit kan zo toch niet langer, zorg gewoon dat je met een netwerk kan verbinden zonder al teveel moeite!

Ik zie gaarne zsm een reactie tegemoet, jullie mogen mij bellen (via Whatsapp als ik WiFi verbinding heb 🤦‍♂️) of e-mailen!

Ps. Mijn collega uit BELGIË heeft wel gewoon bereik en kan bellen/gebeld worden!!

Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet,

Bart

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

 

Hi @Bart in NYC! Welkom op het forum. Dat klinkt inderdaad niet fijn. Ik wil je graag helpen om te zien hoe we toch de verbinding terug kunnen brengen. 

Ik wil je vragen sowieso de tips in ons topic over mobiel in het buitenland te lezen. Daar staan een aantal handige tips in. 

Verder geef je aan dat je een zakelijke gebruiker bent. Klopt dat? Als dat zo is, stel dan je vraag via ons zakelijke forum. Kans is namelijk aanwezig dat die via de zakelijke systemen hulp kunnen bieden die ik je niet kan geven. Ook bieden we online service via zakelijke chat. Hou daarbij wel rekening met het tijdsverschil.

Als je geen zakelijk abonnement hebt, laat dan hier weten of de tips in het buitenland topic geholpen hebben. Zo niet, dan help ik je hier graag verder.