Skip to main content
Vraag

Geen netwerk ivm nieuwe abo

  • December 29, 2020
  • 2 reacties
  • 23 keer bekeken

joss1979
Nieuwkomer

Nieuwe abo, was bij T MOBILE

Nu bij KPN sinds gisteren, activatie gedaan lang geleden

Geen netwerk met de nieuwe KPN sim

Chat online is een drama, 2 uur te wachten en communicatie was gestopt

Wie kan hulp geven?

al mobiele restart meerdere keer, niks werkt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ha @joss1979, welkom! Vet late reactie, sorry daarvoor. Is het inmiddels opgelost? Is je simkaart actief? Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten? Vul dan ook je profiel even aan met je 06-nummer, adres en simkaartnummer. 


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 2, 2021

Mocht ik nog kunnen helpen, dan hoor ik graag van je als jouw profiel hebt aangevuld.Â