Skip to main content

Sinds vandaag vind ik geen netwerk meer in Italiƫ. Ik kan wel handmatig een netwerk kiezen, als ik dat doe dan komt er een vinkje bij het netwerk te staan maar verder gebeurt er niks. Ik heb al een aantal keren de telefoon opnieuw opgestart.

iemand een idee hoe dit te verhelpen?

Hoi @Jos 111111, welkom op het forum!

Wat balen je geen netwerk meer hebt in Italiƫ. Andere netwerken doen het dus ook niet? Heb je de simkaart al eens uit je toestel gehaald en even schoongemaakt?
Wellicht kan het volgende topic je ook nog helpen:Ā KPN Mobiel in het buitenland: kosten, bereik en internet.

Laat je weten hoe het er voor staat?


Hoi JosĆ©,Ā 

Ā 

BedanktĀ voor het welkom Ā 

Sim kaart is eruit gehaald en schoongemaakt. Alles wat maar kon ge-update, heelaas nog steeds geen netwerk 😞 laatst heeft kpn mā€™n simkaart ge-update. Kan dit er mee te maken hebben?


Helaas zijn in de rest van Europa de verbindingen niet altijd zo goed als in NL. Wat dat betreft zijn wij in NL aardig verwend.

Ā 


Hoi JosĆ©,Ā 

Ā 

BedanktĀ voor het welkom Ā 

Sim kaart is eruit gehaald en schoongemaakt. Alles wat maar kon ge-update, heelaas nog steeds geen netwerk šŸ˜ž laatst heeft kpn mā€™n simkaart ge-update. Kan dit er mee te maken hebben?


Wat balen dat het niet helpt! Zou je eens je forumprofiel willen invullen met de volgende gegevens: postcode, huisnummer, naam van de contracthouder, 06-nummer en (bij Persoonlijke opmerkingen) de laatste 3 cijfers van je IBAN? Dan kan ik met je meekijken. Geef je hier een seintje zodra je jouw profiel hebt ingevuld?


Hoi JosƩ,

Ā 

beetje drukke dagen gehad en weer terug in nl maar nog steeds geen netwerk. Helaas lag het dus niet aan Italiƫ.
Ik heb mijnĀ profiel wat verder ingevuld.

fijne avond


@Jos 111111Ā Heb je de mogelijkheid om jouw simkaart in een ander toestel te testen? Dan kunnen we kijken of het aan de simkaart of wellicht aan het toestel ligt.Ā Werkt de simkaart wel in een ander toestel, dan gaat er iets mis met het toestel (denk aan instellingen). Werkt de simkaart niet in een ander toestel, dan is deze mogelijk defect en kun je een nieuwe simkaart aanvragen.Ā