Skip to main content

Mobiele netwerk ligt er uit. Instructies gevolgd op jullie site, geen effect.

Ik kan de klantenservice dus niet bellen. Geprobeerd via jullie chat, zes keer geprobeerd, blijft mij eruit gooien op willekeurige momenten.

Volgens de site is er ook geen storing.

 

Graag oplossen. Issue speelt al twee dagen.

 

Hoi @Kimmmmmmm, welkom. 

Wat ontzettend lastig dat jouw mobiele netwerk regelmatig wegvalt. Dit probleem speelt dus op meerdere locaties? 

Waar mogelijk wil ik je vragen om even een kruistest uit te voeren. Een kruistest doe je door jouw simkaart in een ander toestel te stoppen, eventueel een toestel van een vriend of partner. Verhuisd het probleem mee? Dan ligt het aan de simkaart/KPN en kunnen we vanuit daar verder kijken. Als het probleem enkel op jouw toestel speelt, dan zou je je toestel kunnen laten nakijken.


Hoi Hanna,

 

Hij valt niet regelmatig uit. Hij ligt er sinds de afgelopen twee dagen uit. Het lijkt niet locatie gebonden te zijn. 

Ik heb geen fysieke sim in mijn tel, maar een E-sim.

Zojuist was er heel even bereik, deze is nu weer weg. 


Hoi @Kimmmmmmm

Het kan dan heel goed aan de E-sim liggen. Ik wil je vragen om dan een fysieke simkaart aan te vragen! Omdat we daarvoor veel privégegevens moeten checken en dit een publiek forum is, kan je het beste even één op één chatten met een collega. Ga naar onze service pagina, selecteer jouw mobiel en scrol dan omlaag en klik op “Ik heb een andere vraag of wil graag contact”. Mocht dat niet lukken, dan hoor ik het graag. 


Ja, ik heb geprobeerd om via de site contact te leggen, maar ik word steeds via het chatprogramma er uit gegooid.

Aangezien bellen ook niet lukt, heb ik via dit forum mijn hulpvraag gesteld.

 

 

 


Ik heb via het forum ingelogd met mijn KPN id. 
Via deze weg zou je denk ik mijn gegevens ook moeten kunnen inzien. 


Zojuist een nieuwe sim aangevraagd.


Fijn. Ik ben benieuwd of dit voor verbetering zorgt. Laat je het weten?


Qua bereik inmiddels twee streepjes ipv vier, echter kan ik gewoon weer normaal uitbellen ed.

Heb de nieuwe SIM thuis ontvangen, maar nog niet gebruikt.

Wel mijn ios geupdate, wellicht heeft dat eea opgelost.