Skip to main content

Na besmetting met maleware en terugzetting naar fabrieks intellingen  kan ik niet bellen. Melding geen netwerk. Heb wel wifi

Hallo @Owen Weltevreden ,

Vraag een nieuwe simkaart aan. Dat kan via 0800-0402. Of haal de nieuwe simkaart op bij een KPN-winkel. Dat laatste is het snelste, want dan krijg je het kaartje meteen mee. 
Via de website kan het ook: 

https://www.kpn.com/service/mobiel/aanvragen.htm


Bedankt  ik ga dan naar een kpnwinkel om een andere simkaart te kopen. Je hoort wel hoe het is gegaan.

Mvg Owen


Succes👍Als je een abonnement hebt bij KPN, dan is het nieuwe kaartje zelfs gratis. 


Mooi meegenomen. Heb een abonnement 😀


Hallo @Owen Weltevreden, om wat voor malware gaat het? Bij bijvoorbeeld Flubot, adviseren we om jouw toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Dat scheelt je weer een tripje naar de winkel 😉.


Na besmetting met maleware en terugzetting naar fabrieks intellingen  kan ik niet bellen. Melding geen netwerk. Heb wel wifi

Het wordt laat @Marcia_  :wink:

 


Het wordt tijd om af te sluiten, sorry Noordzee:sweat_smile: . Dan is een nieuwe simkaart inderdaad geen slecht idee! Mocht je nog wel de optie hebben om met een ander toestel te bellen, zou je nog even met de collega's via 0800-0402 kunnen bellen, @Owen Weltevreden. Wellicht hebben wij er een blokkade opgezet als er bijvoorbeeld kosten door de malware gemaakt zijn. Dat kan ik eventueel ook controleren als je je forumprofiel aanvult met je adres, 06-nummer en klantnummer.