Skip to main content

Gisteren is mijn nummer van mij privé abonnement overgezet naar zakelijk. Dus vanaf gisteren m’n nieuwe simkaart in gebruik, geen probleem. Maar sinds vanacht 12 uur, en vandaag heel de dag geen netwerk weer. Dus overzetten lijkt fout te zijn gegaan. Zit in buitenland dus kan ook niet bellen met kpn (zit nu op WiFi van camping) 

Hoi @Irisbogers . Welkom op het forum.

Is het nummer ingeporteerd van een andere provider? Of zat je al bij KPN? Werkt de oude SIM nog wel? 

Je hebt deze stappen al doorlopen:

https://www.kpn.com/service/mobiel/aanvragen/activeren.htm#/

 

(KPN is vanuit het buitenland te bereiken via : +31 6 12001200   (misschien via een geleende mobiel?)


Nee beide kpn, en beide simkaarten zijn uit de lucht. 
Probeer nu inderdaad te bellen, hopelijk gaat dat helpen. 

Bedankt 


Helaas, na een uur bellen snapt niemand er iets van en ben ik nog steeds onbereikbaar… is toch niet te begrijpen.. 


@Irisbogers Jammer om te lezen dat het nog niet gelukt is. 

Je nummer is dus omgezet van zakelijk naar privé. Weet je of dit een kleinzakelijk abonnement is geworden? 

Mocht dat inderdaad het geval zijn, zou je dan voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje kunnen geven als dit is gelukt? 


Het is andersom, van privé naar zakelijk. Ik weet niet zeker of het klein zakelijk is. Helpt het dan nog steeds als ik het invul? @Rutger_ ?


@Irisbogers Excuus, je hebt inderdaad gelijk ik heb het omgedraaid! 

Als het niet duidelijk is waar het om gaat dan kun je inderdaad je profiel invullen. Dan ga ik uitzoeken of er iets is dat ik voor je kan betekenen! 


Helaas, na een uur bellen snapt niemand er iets van en ben ik nog steeds onbereikbaar… is toch niet te begrijpen.. 

Heb jij met een toestel met KPN nummer gebeld? Dit om eventueel uit te sluiten dat er op jouw locatie een storing is waardoor jouw zakelijke nummer uit de lucht is.


@Irisbogers we hebben niets meer van je gehoord, heb je alles inmiddels weer werkend?


Hi Thomas,

Nee nog steeds niet, blijkbaar allemaal erg lastig. Heb nu een ticket en een klacht bij kpn en ze gaan contact met me opnemen over paar werkdagen.

vlieg vandaag naar huis en zal dan ook m’n profiel bijwerken… 

Dankjewel voor het vragen! 


@Rutger_  en @Thomas  mijn profiel is nu aangevuld.

klantnummer is van mijn oude abonnement

wellicht hebben jullie nog iets aan simkaart nummers?

oud: **********

nieuw: 

Uw nummer ********** wordt op 25/08/2022 overgezet naar KPN. Gebruik na het overzetten uw nieuwe KPN-simkaart met nummer ********************.

 

Op beide dus geen netwerk, oude is logisch. Die is afgesloten. Maar lijkt dat op de “nieuwe” dus ook iets niet goed is gegaan. Het oude nummer op de “nieuwe” heb ik thuis liggen. 

 

Admin: privegegevens verborgen


Ik heb meteen even meegekeken @Irisbogers, houd er wel rekening mee dat dit een openbaar forum is. Ik heb de privé gegevens in je reactie nu in ieder geval verborgen.
Wij kunnen alleen de gegevens van particuliere en klein zakelijke abonnementen inzien en ik kan je inderdaad bevestigen dat die opgezegd is en het nummer op 26-08 weggeporteerd is naar KPN zakelijk.
Hoe dat daar verder loopt heb ik helaas geen zicht op. Ik hoop dat mijn collega's snel contact met je opnemen over je klacht!

Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben kun je hierover terecht bij 0800-0403 of op ons zakelijke forum. Als je werkgever een groter bedrijf is hebben zij hier ook vaak iemand voor in dienst bij de IT afdeling. Je kunt daar dan ook terecht,