Skip to main content

Vandaag zou mijn KPN simkaart gebruikt kunnen worden en zou ik met nummerbehoud gemakkelijk kunnen overstappen. Echter heeft mijn oude provider (Youfone) mij vannacht al eruit gegooid en werkt KPN ook niet, want de overstap zou tussen 11.00 en 16.00 zijn. Ik kan dus ook niet met jullie bellen hierover. Nu ik nog wifi heb, kan ik snel dit bericht sturen. Kom ik vanaf 11.00 alsnog automatisch in de lucht bij KPN? Of is er iets misgegaan (ik ben voornamelijk bang dat mijn nummerbehoud niet goed is gegaan, maar hier heb ik wel een bevestiging van). 

Dan word het wachten tot 11 uur, nieuwe simkaart er in en je telefoon opstarten, misschien werkt het, je kan niet het sms je zien dat je overgaat, werkt het niet dit regelmatig herhalen tot 16 uur, als het dan nog niet over is genomen is het fout gegaan, al denk ik dat het wel goed komt.


Hallo @TamaraMeer, welkom! Wat jammer om te lezen dat je nu niet kunt bellen! Wil je je forumprofiel aanvullen met je adres, 06-nummer en evt. klantnummer? Onder de persoonlijke opmerkingen kan je ook je simkaartnummer invoeren. Laat hier even weten dat je dat doet, dan kijk ik met je mee.Â