Skip to main content

Vandaag kon de overzetting van mijn abonnement tot 16:00 uur duren. Helaas krijg ik de  tekst in beeld wanneer ik probeer te bellen: Niet aangemeld bij netwerk.

Hoi Pietje, welkom hier. 

Heb je nog wel verbinding met de simkaart van je oude provider? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kunnen wij ook meekijken. 
 


Dag Alex,

 

Meeste heb ik ingevuld.

Ja ik heb verbinding met de simkaart van mijn oude provider.


Dankjewel, ik zie ook dat dit per vandaag wordt geactiveerd. Zo te zien is er wel een vertraging. Mijn excuses. 

Zou je je huidige sim nog willen gebruiken tot je de merkt dat deze geen bereik meer heeft? Dat betekent dat het nummer over is gezet bij ons en dat je onze simkaart kunt gebruiken. 


Toestel uit en aan zetten wil ook nog wel helpen.


Beste Alex,

Kan je ook zien hoeveel vertraging er is? Wel lastig, aangezien het ook mijn werktelefoon is en ik nju niet bereikbaar ben.

Huidige sim zit er in, maar kan nu niet bellen enz. Dus kan hem niet gebruiken. Ik heb geen simkaart van jullie gekregen. Komt die automatisch? Wel handig als die er is zodra het nummer overgezet wordt.

@HGD al geprobeerd. Helaas werkte dat niet.


@PietjeSla zonder KPN simkaart gaat het je niet lukken het KPN abonnement te gebruiken. We zetten het abonnement namelijk niet op je huidige simkaart. De snelste manier om aan een nieuwe te komen zou zijn door morgen langs de winkel te gaan. Mocht dit niet lukken kan je ook een simkaart aanvragen via onze website.