Skip to main content

Beste KPN,

Mijn abonnement is vandaag rond 13.00 stopgezet bij T-mobile. Nu 19:00 nog steeds geen KPN geactiveerd. Krijg netwerk fout. Nog een gechecked of e-sim wel goed geactiveerd is Krijg de melding: "Uw simkaart is reeds geactiveerd. Als u denkt dat dit niet juist is neem dan contact met ons op.” Vandaag al 3 uur! in de wacht gestaan bij 0800 0402, maar kom er niet doorheen.

Dit begint nu heel vervelend te worden! 

@IdenHaan Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je geen werkende KPN simkaart had na je overstap. 

Normaal gesproken is het zo dat dit naadloos in elkaar overloopt. Wij krijgen een datum van de vorige provider, aan deze datum moeten we ons houden.

Zodra wij dit doen wordt de andere simkaart inactief en zou je die van ons moeten kunnen gebruiken. 

Is het ondertussen gelukt om er met mijn collega's uit te komen? 


BestebRutger,

Ja, het bleek dat mijn order geannuleerd was  nadat ik e-sim en order geactiveerd had. Er is toen (zonder mijn weten) een nieuwe order aangemaakt met fysieke sim. Deze bleek alleen ook niet te werken. Volgens KPN lag dat aan mijn simlezer in de telefoon, hoewel de sim van T-mobile het wel nog gewoon deed.

Uiteindelijk heb ik bij een kpn winkel gisteren een nieuwe e-sim gekregen en is die geactiveerd.