Skip to main content
Beantwoord

Geen netwerk, noodoproepen

  • 20 oktober 2019
  • 5 reacties
  • 131 keer bekeken

Ik heb hier ook last van sinds 3 dagen!!! Heb alles gedaan nieuwe sinkaart etc kpn heeft alles gecheckt en er is verder niks aan de hand. Volgens mijn telefoon ben ik wel verbonden met het netwerk!!! maar kan nog steeds niet bellen of gebeld worden!!!.Dit is alleen in huis en buiten heb ik nergens last van!!! Samsung S9 heb ik en kan verder niks meer vinden wat ik kan doen. Heb alles al geprobeerd!!! Heb nu bellen met wifi maar aan in huis want ik haat het als ik niet bereikbaar ben

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Beste antwoord door Susan_

Goedemorgen @Angel70, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht.

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je niet bereikbaar bent! Ik heb even snel je adres gecheckt, maar ik zie hier geen verstoringen met onze masten en binnen moet het bereik gewoon goed zijn. Kan je bij persoonlijke opmerkingen in je Forum profiel het simkaartnummer nog even noteren? Dan kan ik dit nog even controleren.

Daarnaast zie ik dat er al een ticket loopt, ik wil mijn collega's hierin niet in de weg gaan lopen. Je hoort zo snel mogelijk van ons hierover!

 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • 12980 reacties
  • Antwoord
  • 21 oktober 2019

Goedemorgen @Angel70, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht.

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je niet bereikbaar bent! Ik heb even snel je adres gecheckt, maar ik zie hier geen verstoringen met onze masten en binnen moet het bereik gewoon goed zijn. Kan je bij persoonlijke opmerkingen in je Forum profiel het simkaartnummer nog even noteren? Dan kan ik dit nog even controleren.

Daarnaast zie ik dat er al een ticket loopt, ik wil mijn collega's hierin niet in de weg gaan lopen. Je hoort zo snel mogelijk van ons hierover!

 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 21 oktober 2019

Ik heb al een nieuwe simkaart gehaald in de kpnwinkel en verder is alles al gecheckt dus ik wacht rustig af dat ze mij bellen. Hoop dat het niet al te lang duurt


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • 12980 reacties
  • 22 oktober 2019

@Angel70 helemaal goed. Geef je mij dan ook even een terugkoppeling, ik ben namelijk ook benieuwd!


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 23 oktober 2019
Susan_ schreef:

@Angel70 helemaal goed. Geef je mij dan ook even een terugkoppeling, ik ben namelijk ook benieuwd!

Hallo Susan

 

Heb net telefoon gehad van de technische dienst dat het opgelost is!! Er was iets met de zendmast en dat is nu opgelost. Ik kan gelukkig weer bellen en gebeld worden IN huis :)


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 24382 reacties
  • 24 oktober 2019
Angel70 schreef:
Susan_ schreef:

@Angel70 helemaal goed. Geef je mij dan ook even een terugkoppeling, ik ben namelijk ook benieuwd!

Hallo Susan

 

Heb net telefoon gehad van de technische dienst dat het opgelost is!! Er was iets met de zendmast en dat is nu opgelost. Ik kan gelukkig weer bellen en gebeld worden IN huis :)

Hi Angel, top om te lezen. Je weet ons te vinden mocht het nodig zijn.