Skip to main content

Deze week is er in onze omgeving gewerkt aan het netwerk. Ze zijn hier inmiddels mee klaar. Er staan ook geen storingen meer op jullie site. Telefoon opnieuw opgestart, maar toch is het kpn netwerk niet meer bereikbaar.

Beste @Bssmit, welkom! Wat jammer om te lezen dat het netwerk nu niet bereikbaar is! Krijg je de melding ‘alleen noodoproepen'? Was dit dan tijdens de werkzaamheden ook zo? Of nu pas, nu we klaar zijn? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer? 


Hallo Marcia, ik krijg de melding geselecteerd netwerk (KPN) niet beschikbaar. Probeer het later nog eens. Zowel als ik handmatig als automatisch zoeken instel. De problemen ontstonden toen er met de werkzaamheden werd gestart. Mijn profiel is aangepast.


Hoi @Bssmit,

Ik zie zo in eerste instantie niks vreemds in jouw instellingen. Maak jij nergens verbinding of alleen op één specifieke locatie? Zijn er meer mensen in jouw omgeving met hetzelfde probleem? Is het eventueel mogelijk om jouw simkaart in een ander toestel te testen? 


Ik heb sinds gisterenmiddag weer af en toe netwerkverbinding. En sinds vanochtend ook weer sterker en hij valt niet meer weg 😁 geen idee wat de oorzaak nu is geweest. Maar we zijn er weer! Dank voor de ondersteuning

Mvg. Barbara


Wat fijn! Bedankt voor het melden:innocent:


onze alle mob telefoons kunnen niet meer geen verbinding maken met de modem ,alles al geprobeert 

gr s.