Beantwoord
Geen nummerweergave met Xiaomi toestel
Beste KPN,
Ik ben reeds jaren verbonden via KPN. Ik ervaar ditzelfde issue. Ik zie dat Xiaomi ook via KPN te bestellen is. Hierom verwacht ik dat u dit probleem weet op te lossen.
Mvg, Lucien
Admin: Bericht afgesplitst van Geen nummerweergave met VoLte
Ik ben reeds jaren verbonden via KPN. Ik ervaar ditzelfde issue. Ik zie dat Xiaomi ook via KPN te bestellen is. Hierom verwacht ik dat u dit probleem weet op te lossen.
Mvg, Lucien
Admin: Bericht afgesplitst van Geen nummerweergave met VoLte
Beste antwoord door Joran
Vrij snelle reactie. Wij kunnen dit probleem helaas niet verhelpen. Onze implementatie van VoLTE voldoet volledig aan de specificatie (3GPP) en werkt al met vele merken en modellen toestellen. Dit issue zal door Xiaomi moeten worden opgelost. Dit lijkt overigens vaker te gebeuren bij allerlei Xioami toestellen: Xiaomi no "caller id" volte - Google zoeken. Goede nieuws is dat het voor een aantal toestellen is verholpen middels een update. Ik hoop dat dit ook volgt voor de Mi 9T.
Bekijk origineelDit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.