Beste KPN,
1 november heb ik contact opgenomen met de klantenservice van KPN ivm de storing die ik ondervind tijdens het gebruik van mijn iPhone 11 op het mobiele netwerk van KPN. De medewerker geeft aan dat er idd een probleem is waardoor de iPhone 11 niet goed werkt op het 4G netwerk van KPN. Hiervoor is een oplossing bedacht, echter moet je even geduld hebben. (30 werkdagen)
4 december krijg ik een sms van kpn dat er onderzoek wordt gedaan naar de melding die ik heb gedaan. Ik denk… nice! Er gaat wat gebeuren. Helaas.
11 december was ik in Den Bosch en ben ik de KPN-winkel binnen gelopen. De medewerker vertelt mij dat de melding verkeerd in het systeem is gezet en ik mag er vanuit gaan dat de 30 dagen pas gaan tellen vanaf 4 december. De eerste vijf weken heb ik dus voor niets zitten wachten. Maar de medewerker in de winkel heeft een update in de ticket gezet en NU gaan ze wel reageren.
Dat klopt. Sandra van de klantenservice heeft op 12 december gebeld om mij mede te delen dat het niet helemaal goed is gegaan en daar mag ik het mee doen. De verbinding wordt verbroken. Ik heb later die dag wederom contact opgenomen met KPN. Ewout heeft mij te woord gestaan en verteld dat hij twee tickets heeft aangemaakt. Naar aanleiding van deze tickets wordt er contact met u opgenomen. Tot op heden is er nog geen contact opgenomen door KPN.
23 december ben ik op bezoek geweest bij de KPN winkel in Den Bosch. Ze zien in mijn account mijn verhaal staan. Wederom een ticket en binnen vijf werkdagen komt er een reactie en anders gewoon weer naar de winkel komen. Helaas, geen reactie.
Ik denk.. laat ik wachten tot de 30 werkdagen van 4 december voorbij zijn met verder te reageren.
15 december heb ik contact opgenomen met de klantenservice. later die dag werd ik terug gebeld.
De medewerker heeft contact gehad met de technische dienst en de melding staat niet goed in het systeem. Maar als je nu de telefoon, volgens het gemailde protocol opstuurt, dan kijken er een speciale afdeling naar jou telefoon. Ach ja… stuur je telefoon even op… Misschien heb ik de telefoon wel nodig om te werken. Tegenwoordig heb je een authenticator nodig om in te loggen op een systeem. Even een telefoon opsturen is een waardeloze oplossing!
Beste KPN, hebben jullie voor een klant die al meer dan 10 jaar met 4 abonnementen klant is bij KPN mobiel een meer werkbare oplossing.
Ik ben erg benieuwd naar een reactie en ik hoop niet weer een teleurstelling te ervaren.
Met vriendelijke groet,
Marcel Kool