Skip to main content

Ik had een nieuw simkaart erin moeten zetten,wegens een verouderde telfort simkaart,jullie hadden telfort overgenomen, ,ik had een nieuwe simkaart gekregen van jullie Kpn gekregen ,en tot mijn verbazing hebben jullie mijn abonnement gewijzigd van onbeperkt bellen ,naar beperkt,ik heb nog maar een paar minuten over,en wil ik een onberkt abonnement hebben moet ik in eens over de 40 euro betalen,ik betaalde voorheen onbeperkt bellen 16,euro 50,en nu zou ik dan 40 euro moeten betalen omdat jullie telfort overgekocht hadden ,ik wil graag uitleg dat ik normaal onbepeberkt bellen had voor 15 euro,ik nu over de 40 euro moet betalen,had ik maar geen nieuwe simkaart erin laten zetten,jullie hebben mij op beperkt bellen gezet ,toen ik van jullie een nieuwe simkaart erin moest zetten,ik heb al 3 keer gebelt en geen resultaat te zien in mijnkpn app,ik krijg iedere keer hetzelfde antwoord ja Mevr,we hebben het geannuleerd(niet dus) ik ga geen 45 euro betalen voor onbeperkt bellen,kunnen jullie mij meer duidelijkheid geven!!!!!!!!!

 

*Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Nog eens met Mevr Stassen,ik heb er niet om gevraagd om een nieuwe simkaart erin te laten zetten,en nu is mijn beltegoed bijna op,ik had  vorige week 3 keer heb gebeld naar jullie en  het wordt maar niet veranderd ik kan nu niet meer bellenmijn minuten zijn op


Ik heb duidelijk aan gegeven dat ik hetzelfde abonnement wou hebben,maar niet voor 45  euro


Bellen is gratis met 0800-0402, dus dat moet kunnen zonder belminuten.


​Hey @Truus Gertruda Stassen! Begrijp ik goed dat je een prepaid hebt en voor €16,50 per maand onbeperkt belde? Ik herken deze belbundel zo 1..2..3.. niet. Begrijp ook niet wat een simwissel met een belbundel te maken heeft, dus ik kijk graag even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, 06-nummer en simkaartnummer is voldoende. Je kunt je simkaartnummer toevoegen aan ‘Persoonlijke Opmerkingen’. 


Ik heb contact gehad met kpn en ze  zeiden het staat inderdaad op beperkt .ik zei maar ik heb alleen een nieuwe simkaart erin gezet.en.ik ging pas een tijdje erna kijken en toen zag ik dat ik nog maar 58 minuten overhad en dat mijn abonnement nog  op beperkt stond.ze bleven volhouden dat ik echt gebelt had 2 weken ervoor en  ook nog verlengt had  voor 2 jaar,dat klopt ,maar niet beperkt,ik wou mijn oude abonnement onbeperkt terug,ik opgehangen weer gebelt.en,ik kreeg nu een man eraan ik vroeg zijn naam omdat hij zei ik zet het nu terug,want hij zei ze hebben het niet terug gezet, maar ik heb het wel goed gedaan nu,ik zei ik hoop dat ik U kan vertrouwen ,goed ik heb zijn naam gevraagt hij heet Raymondo ,omdat hij zei ze hebben het niet terug gezet,en hij had dat nu wel gedaan .maar nu kreeg ik een bericht dat ik mijn oude abonnement pas 8 augustus augustus terug kreeg. Ik belde weer en kreeg toen een vrouw eraan en ik zei kan ik Raymondo spreken omdat hij zei ze de meeste  kunnen mij wel  maar die was er niet ,en toen vroeg ikbent U een thuismedewerker ze zei ja,en die heb ik dus altijd eraan gehad net die Raymondo niet ,die had het wel terug gezet. En daarom is alles misgegaan .ik heb vandaag belminuten erbij moeten kopen. Ik.had nog maar 58 minuten over tot 8 augustus dus 250 belminuten voor 2 euro erop gezet dat was gelukkig niet veel. Ik.hoop dat ik het red.maar ik heb wel vaak moeten bellen het kost niks daar gaat het niet om,ik krijg pas 8 augustus mijn oude abonnement terug.en dat is pas volgende week zondag. Maar de hele week bellen heeft mij heel veel energie gekost.en Raymondo had het gelukkig goed gezet


Nogal wat verwarring zo te lezen. Fijn dat het in ieder geval is goed gezet nu! Houd de app goed in de gaten zodat je niet over je belminuten heen gaat. Let op! Het kan even duren- na een telefoongesprek- voordat de app is bijgewerkt met de verbruikte belminuten. 

Als ik nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik het wel. Hier heb ik dan wel je gegevens voor nodig die je kunt invullen in je profiel