Skip to main content
Vraag

Geen ontvangst

• December 5, 2020
  • 5 reacties
  • 55 keer bekeken

Sinds enkele weken mijn vrouw en ik zeer slechte verbinding. Bellen bijna niet meer mogelijk. RSRP0 - -110 en RSRP1 = -112. Telefoon gereset. Kijken naar storingen. Please help ! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • December 9, 2020

Hoi @serv2, welkom hier. 

Zo ineens dus een slechte mobiele verbinding. Ik verwacht alleen op jouw thuisadres? Of ook elders? Zou je jouw profiel willen voorzien van jouw gegevens. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik op onderzoek. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 10, 2020

Done. 

RSRPO -110

RSRP1. -112

Telefoon valt weg, hoor mensen niet, kraakt etc 

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • December 10, 2020

Jouw postcode is niet helemaal goed opgeslagen helaas. Zou je die nog weer aan jouw profiel willen toevoegen, samen met het mobiele nummer? Hoor ik graag van je als je dat hebt gedaan. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 11, 2020

Beste Bart,

done. 

Het zou fijn zijn als je een check uitvoert 

RSRPO -110

RSRP1. -112

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • December 13, 2020

Ik heb even gekeken. Ik zie dat je 9e al contact hebt gehad met een collega. Er is toen melding gemaakt bij de Technische Dienst. Zij hebben het in onderzoek en zullen contact zoeken wanneer er duidelijkheid is, dit zal binnen 10 werkdagen zijn. Ik hoor graag van je als er contact is geweest.