Mij man en ik heb een buiten Europa (Zuid Afrika) bundel gekocht die mij via een sms door jullie werd geadviseerd maar hebben geen ontvangst. Nu heb ik weinig verstand van alle opties die wij zouden kunnen uitproberen op onze telefoons. Een aantal wel geprobeerd waaronder Zuid Afrikaanse providers zoeken, in en uitschakelen, roaming aan en uit, etc. Het is voor ons noodzakelijk dat wij contact kunnen houden met onze familie in Nederland wat op dit moment alleen mogelijk is als wij beschikken over wi-fi. Ook hebben wij tot twee keer toe pech gehad met onze huurauto terwijl we in een gebied stonden waar we dus niemand konden bereiken.onze Gelukkig hadden wij in beide gevallen het geluk dat we hulp kregen van een toevallige vooorbijganger. Ik zou graag willen dat hier zo snel mogelijk een oplossing voor wordt gevonden aangezien we de laatste periode van onze vakantie nog zorgeloos willen genieten.
Geen ontvangst internet buitenland (Zuid-Afrika)
Beste antwoord door wjb
Ik hoor helaas wel vaker dat de buitenlandbundel niet werkt in Zuid-Afrika.
Nu is de dekking in Zuid-Afrika verre van optimaal. Zodra je van de hoofdwegen af gaat is de kans groot dat de dekking te laag is en als je in wildparken bent dan is bellen vaak zelfs niet meer mogelijk.
Roaming moet aan staan maar zorg er wel voor dat je beschermd bent tegen de exorbitant hoge dataroamingkosten buiten de EU door eerst "BESCHERMING AAN" naar 1266 te sms'en.
Zelf ben ik vijf keer in Zuid-Afrika geweest en heb altijd een tweede Zuid-Afrikaanse simkaart in mijn telefoon gehad. Ook daarmee had ik op sommige plekken in het noordoosten geen bereik.
Waar zijn jullie in Zuid-Afrika?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.