Skip to main content

Ik heb ook altijd bij telfort kunnen opsparen. Maar zie nu bij KPN nergens mijn opgespaarde mbs.. Ook niet van vorige maand? 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hallo @Gaby80 

 

Als je inlogt in MijnKpn op de website krijg je gelijk een overzicht te zien van het totale aantal MB's (dus van deze en de vorige maanden) en het verbruik.

Hieronder een plaatje met in het bovenste stuk dat MB overzicht en daaronder wat het abonnement is, hier een hoop opgespaarde MB's dus + het 5GB kado wat er nog bij zit.

Krijg jij dat niet te zien of ben je soms overgestapt naar een ander KPN abonnement, daar kan je i.d..d niet meer MB's sparen, zolang je het abonnement houdt wat je bij Telfort had kan dat nog wel.

 

 


Welkom op het forum @Gaby80, als je inlogt op MijnKPN of de app opent wat voor abonnement zie je daar dan? Zie je daar een TFT abonnement staan dan moet je nog altijd mb's mee kunnen nemen. Heb je echter jouw abonnement aangepast naar een KPN Hussel abonnement dan kun je geen mb's meer meenemen. 


Bedankt voor je reactie!

Ik zie dat ik een hussel heb. Maar voordat jullie het overnamen kon ik dus wel m'n mbs opsparen.

Het is dus niet mijn keus geweest!

Jullie moeten mij toch overnemen zoals het was?

Groet, 

Gaby 


Hallo @Gaby80 , als je eerst een TFT-klant was, ben je binnen KPN nog steeds een TFT-klant.

Dat je nu een Hussel abo hebt, heb je dan toch echt zelf gedaan anders maakt KPN wel een heel erg grote fout als jij van niks weet.