Skip to main content

Nadat ik inmiddels een uur gebeld heb met KPN en drie medewerkers gesproken heb, is er nog geen oplossing gevonden voor onderstaand issue.

Ik heb afgelopen dinsdag een iPhone 14 met abonnement besteld. Omdat het abonnement maandelijks opzegbaar is, moest ik direct het toestelbedrag ad EUR 768 betalen via iDeal. Zie onderstaande omschrijving van de gedane iDeal-betaling.

Ik heb nadat mijn bestelling afgerond was, een ontvangstmail gekregen waarin vermeld staat dat ik binnen 1 dag een e-mail zou krijgen met het overzicht van mijn bestelling.

Nu is het inmiddels vrijdag en heb ik geen vervolgmail met het overzicht van mijn bestelling gekregen. Vandaar heb ik vanochtend naar KPN gebeld. De eerste twee medewerkers gaven aan geen bestelling in het systeem te zien o.b.v. mijn postcode. De derde medewerker heeft geprobeerd om met behulp van de betaling enige gegevens boven water te krijgen. Ook dit is niet gelukt.

Wie kan mij hierbij helpen?

 

 

 

Hoi @nikw . Welkom op het forum.

Dat zijn geen kinderachtige bedragen en dan wil je wel weten waar je aan toe bent. Heb je al wat gehoord hierover?


Bedankt voor je reactie!

Ja, vrijdagmiddag heb ik de bevestiging ontvangen en is alles alsnog afgerond.